原帖由 him8916 於 2009-8-28 00:37 發表
我想問下樓主係用咩板??
我都買左粒
但係用magic-pro akgx-m ultra 好似唔係好得咁
有無d setting可以分享下??
thank you~~

akgx-m-ultra 係一塊好完善開 4 既底版...
唔得就係唔得
一個 auto 就搞掂

[ 本帖最後由 elastic911 於 2009-8-28 11:16 編輯 ]

TOP

原帖由 elastic911 於 2009-8-28 11:16 發表

akgx-m-ultra 係一塊好完善開 4 既底版...
唔得就係唔得
一個 auto 就搞掂


如果真係咁,同一個code都開唔到,真係灰灰地~~
睇黎我都係無咩運

TOP