elastic911 當前離線
初級會員
原帖由 him8916 於 2009-8-28 00:37 發表 我想問下樓主係用咩板?? 我都買左粒 但係用magic-pro akgx-m ultra 好似唔係好得咁 有無d setting可以分享下?? thank you~~
TOP
him8916 當前離線
原帖由 elastic911 於 2009-8-28 11:16 發表 akgx-m-ultra 係一塊好完善開 4 既底版... 唔得就係唔得 一個 auto 就搞掂