神人!!!

TOP

好低溫度..

TOP

厲害 好神

TOP

買了幾錢?

TOP

if you want faster cpu, should buy 3570k instead of 4670k
http://www.ocaholic.ch/modules/s ... d=1087&page=14K

TOP

搞到我都想出番粒TIM,咁好用

TOP

搞到我都想出番粒TIM,咁好用
closer520 發表於 2013-12-18 20:36

快D出,我見班CHING玩得緊開心,都走去出塊坂和粒4670K,只調倍頻,其餘自動,用H80i,走了半粒鐘無大上落算la,若換強些散熱和加些電壓,可能再有進步.
20131227_015250.jpg 20131227_015226.jpg 20131227_015233.jpg 20131227_015239.jpg

TOP

5G !

TOP

5G長行唔掂@@

TOP

加油!
Cpu體質可接受的,用什麼散熱?

剛剛我也在試4770k
lkl0120 發表於 2013-11-9 04:59

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 13&pid=31109913
唔知點解身我果粒4770K可以做到4.8G @ 1.280V
但上到4,9G要多甘多,個超頻牆原來係4.9G度,仲要好硬好厚

TOP