feilam2000 當前離線
中級會員
TOP
Alex0218 當前離線
zero2001053 當前離線
alex2013 當前離線
johnl 當前離線
closer520 當前離線
初級會員
raymondtsang 當前離線
搞到我都想出番粒TIM,咁好用 closer520 發表於 2013-12-18 20:36
sven747 當前離線
shad0w. 當前離線
cleverandy 當前離線
epc fans
進階會員
加油! Cpu體質可接受的,用什麼散熱? 剛剛我也在試4770k lkl0120 發表於 2013-11-9 04:59