本帖最後由 jonathan180 於 2010-8-28 11:17 編輯

我之前都有條2000要行1.75 cl10先過到
之後我同佢換過條 宜家我1.65行2000 cl8
你可以試下同佢換過條

TOP

忍無可忍...終於問到人借RAM...用..
ADATA哩兩條野...去代理搞搞佢

TOP

回復 32# andyming


    有咩update記住通知各位喎....我都可能要去代理搞搞佢...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用 Adata gaming series 1600 一條2G
初頭底板Default超左,所以我超吾到i5 750去4G,
跟返Spec set返所有野,就用最底1.6行到1600,i5又上到4G,
樓主不仿試下攪Setting,睇下好吾好D

TOP

我都系A-DATA
1600 9-9-9-22..要1.71v先穩同大家差唔多

TOP

我adata 1333
上1600 c7 1.68v:funk:

TOP

本帖最後由 andyming 於 2010-8-31 22:04 編輯

你地果d都叫正常丫......行1600啵
我行1333.....都係1.78v ....cpu nb vid仲要 1.28以上啵
仲要我條係 1600G啵......唔係1333啵......
1.5丫.....佢只行到1066啵.....
而家借左條 三星 533.行到667啵 ~仲要係V1.65咋啵~CPU Nb vid v1.1咋
唔係ADATA問題係咩...
如果下下都要我慢慢試又加壓先上到1333我做咩要買佢個1600G系列先....
是但買條1333都得啦....反正1600G都係裝假狗

TOP

1055T +GIGA UD3
ADATA 1600G 2G*2
標示1.55~175V...(1600G)
andyming 發表於 22-8-2010 03:47 PM


老細拉拉個 NB 高d 試試

TOP

而家跟大家比我的建議 將 CPU NB VID 由1.2v升至1.3v
如大家所講...真係ram行到1600 cpu 仲行到250
...
andyming 發表於 24-8-2010 11:10 PM


CPU-NB 係 CPU 入面個 NB 電壓
NB 係你主板上面既 NB 電壓 ( 790FX / 890FX 個粒)

TOP