lkl0120 當前離線
Moderator
回復 lkl0120 我idle係1.296,,燒機即係變1.22x- - tom241457 發表於 2010-7-24 01:35 PM
TOP
kwokhokay 當前離線
中級會員
回復 lkl0120 idle算好 一燒再跌多格 好似跌0.54v kwokhokay 發表於 2010-7-24 06:00 PM
回復 lkl0120 sorry 係我錯 打少左個0 應該係0.054 kwokhokay 發表於 2010-7-24 07:29 PM
danielhetcha 當前離線
tom241457 當前離線
呢排我摸摸下粒u,唔知點解我摸到做1.232v行4g, QPI行1.295V,呢鋪都叫得米啦~~~ tom241457 發表於 2010-8-2 11:22 AM
UK-BBOY 當前離線
■□★Popping愛好者★□■ ...
特級會員
UNCORE 3200的話差唔多.. 再上高D的話張板就..難頂.. 要落高VTT lkl0120 發表於 2010-8-2 11:39
想問吓lkl0120兄,其實QPI最多唔好超過幾多? 我E加QPI行緊1.3v會唔會高過頭? UKBBOY 發表於 2010-8-2 12:06 PM