wai-3-love 當前離線
@吹水部屋
Banned
TOP
Jimmy0911 當前離線
進階會員
原帖由 wai-3-love 於 2009-7-28 23:21 發表 當然
wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
長老會員
原帖由 超級賢少 於 2009-7-28 23:23 發表 你有冇玩過a_a? 至驚開唔到4核=.= 另外大塊田有冇貨嫁
原帖由 wai896 於 2009-7-29 07:42 發表 幾廿歲人乜都驚,結婚都唔包生仔啦........ 去馬啦............... gogogogo
kkiitt99999 當前離線
中級會員
原帖由 超級賢少 於 2009-7-29 08:04 發表 無三不成幾 廿歲都未到
原帖由 kkiitt99999 於 2009-7-29 08:21 發表 恭喜恭喜...請問入手幾銀?
cliveswy 當前在線
初級會員
原帖由 cliveswy 於 2009-7-29 08:49 發表 I use this MB and can be enable to 4 core with my 550BE 0922