提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai-3-love 於 2009-7-28 23:21 發表

當然

你有冇玩過a_a?
至驚開唔到4核=.=
另外大塊田有冇貨嫁

TOP

原帖由 超級賢少 於 2009-7-28 23:23 發表

你有冇玩過a_a?
至驚開唔到4核=.=
另外大塊田有冇貨嫁


幾廿歲人乜都驚,結婚都唔包生仔啦........

去馬啦...............

gogogogo

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-29 07:42 發表


幾廿歲人乜都驚,結婚都唔包生仔啦........

去馬啦...............

gogogogo   

無三不成幾
廿歲都未到

TOP

恭喜恭喜...請問入手幾銀?

TOP

原帖由 超級賢少 於 2009-7-29 08:04 發表

無三不成幾
廿歲都未到


咁就更加成唔到大器,男人老狗拎 D 冒險精神出黎啦..



就算你買二手除非成SET機買,如果唔係都未必包開的.

TOP

原帖由 kkiitt99999 於 2009-7-29 08:21 發表
恭喜恭喜...請問入手幾銀?


你問我???
800蚊

TOP

I use this MB and can be enable to 4 core with my 550BE 0922  

TOP

原帖由 cliveswy 於 2009-7-29 08:49 發表
I use this MB and can be enable to 4 core with my 550BE 0922  


咁你分享下供電位熱唔熱啦?

得我一個講無人信的,以為我賣廣告

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP