RYO 當前離線
中級會員
原帖由 a720498 於 2009-3-12 19:49 發表 上唔到就唔會有人可以POST到出來 唔係D料有返咁上下上鬼,又唔見ECX,富士X上到
TOP
孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團
原帖由 xERIC 於 2009-3-12 20:59 發表 如果咁煩先超到呢個LEVEL 我寧願買粒貴少少既
a720498 當前離線
初級會員
原帖由 RYO 於 2009-3-12 21:00 發表 一般人真係做到?我自問唔得.
Tommi_Vercetti 當前離線
The Godfather
進階會員
原帖由 …韻☆ 於 2009-3-12 09:10 發表 風冷最終完成4.82g 各位小弟有學過 請勿亂試 pc config : cpu: e5200 @4.82g 1.6v HS: S1284 by 1 wing mb: MP-P45 Extreme S ram: ocz vista upgarde 2gb x 2 http://i164.photobucket.com/albums/u31/cl ...
原帖由 a720498 於 2009-3-13 01:44 發表 你咁講即係佢地唔係一般人?????? 係咩人,講來聽下,咪又係地球人!!!你真聰明 ps.喂!!有人自認異形(唔好對號入座)
Jacky_Wong 當前離線
原帖由 sunderstan 於 2009-3-12 09:32 發表 1M Pi無咩難度, 試下32M 琴日手痕試左試E8500 600X7.5 都有10.375秒
未命名.JPG (63.97 KB)
下載次數:12
2009-3-13 07:21
未命名1.JPG (145.63 KB)
下載次數:14
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-3-13 07:21 發表 同埋我想問下點解樓主你 一時會係 小弟 一時會係 小妹 既
wan2baby` 當前離線
AMD FANS CLUB`★
Banned
xdarrenx 當前離線
原帖由 孔明仔 於 2009-3-12 21:03 發表 貴一倍都貴少少