原帖由 a720498 於 2009-3-12 19:49 發表



上唔到就唔會有人可以POST到出來
唔係D料有返咁上下上鬼,又唔見ECX,富士X上到


一般人真係做到?我自問唔得.

[ 本帖最後由 RYO 於 2009-3-12 21:00 編輯 ]

TOP

原帖由 xERIC 於 2009-3-12 20:59 發表
如果咁煩先超到呢個LEVEL
我寧願買粒貴少少既


貴一倍都貴少少

TOP

原帖由 RYO 於 2009-3-12 21:00 發表


一般人真係做到?我自問唔得.



你咁講即係佢地唔係一般人??????
係咩人,講來聽下,咪又係地球人!!!你真聰明


ps.喂!!有人自認異形(唔好對號入座)

TOP

原帖由 …韻☆ 於 2009-3-12 09:10 發表
風冷最終完成4.82g
各位小弟有學過
請勿亂試
pc config :
cpu: e5200 @4.82g 1.6v
HS: S1284 by 1 wing
mb: MP-P45 Extreme S
ram: ocz vista upgarde 2gb x 2

http://i164.photobucket.com/albums/u31/cl ...


有無做Pi Tweakin? 成績可以做好d

[ 本帖最後由 Tommi_Vercetti 於 2009-3-13 03:08 編輯 ]

TOP

原帖由 a720498 於 2009-3-13 01:44 發表



你咁講即係佢地唔係一般人??????
係咩人,講來聽下,咪又係地球人!!!你真聰明


ps.喂!!有人自認異形(唔好對號入座)



暫時有幾多個做到?
比個GOOD 你

TOP

原帖由 sunderstan 於 2009-3-12 09:32 發表
1M Pi無咩難度, 試下32M
琴日手痕試左試E8500 600X7.5 都有10.375秒

跑唔跑得完32m都未知...

一黎你1.6v 風冷無乜可能會壓得住
二黎 未知穩唔穩

TOP

同埋我想問下點解樓主你 一時會係 小弟 一時會係 小妹 既

未命名.JPG (63.97 KB)

未命名.JPG

未命名1.JPG (145.63 KB)

未命名1.JPG

TOP

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-3-13 07:21 發表
同埋我想問下點解樓主你 一時會係 小弟 一時會係 小妹 既


會否是砌機行家?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 孔明仔 於 2009-3-12 21:03 發表


貴一倍都貴少少

咁果用cost 去計
CPU HS, 風扇, 機箱, 時間, 心機
加加埋埋肯定貴過粒E8400

不過, 自在鍾意玩DIY 就另計......

TOP