林大我第一次玩haswell,粒4770k 5.3ghz入windows,粒u是否只屬一般?
sunny7day 發表於 2014-2-17 12:21 AM

咪開名啦KAKA

唔差呀認真...但睇溫度做人...HASWELL好麻煩

TOP

咪開名啦KAKA

唔差呀認真...但睇溫度做人...HASWELL好麻煩
lkl0120 發表於 2014-2-17 01:04


而且有時太開心以為超咁多都得
原來只係太高溫自動降左頻

TOP

而且有時太開心以為超咁多都得
原來只係太高溫自動降左頻
KinChungE 發表於 2014-2-17 01:15 AM


唯有睇表溫同埋核心溫度
不過無得避

TOP

咪開名啦KAKA

唔差呀認真...但睇溫度做人...HASWELL好麻煩
lkl0120 發表於 2014-2-17 01:04 AM
5.3g uncore also, hehe

TOP

5.3g uncore also, hehe
sunny7day 發表於 2014-2-17 07:55 AM

Uncore 5000好了
因為CACHE電高都會熱...

TOP

Uncore 5000好了
因為CACHE電高都會熱...
lkl0120 發表於 2014-2-17 11:40 AM
thanks

TOP