lkl0120 當前離線
Moderator
林大我第一次玩haswell,粒4770k 5.3ghz入windows,粒u是否只屬一般? sunny7day 發表於 2014-2-17 12:21 AM
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
咪開名啦KAKA 唔差呀認真...但睇溫度做人...HASWELL好麻煩 lkl0120 發表於 2014-2-17 01:04
而且有時太開心以為超咁多都得 原來只係太高溫自動降左頻 KinChungE 發表於 2014-2-17 01:15 AM
sunny7day 當前離線
中級會員
咪開名啦KAKA 唔差呀認真...但睇溫度做人...HASWELL好麻煩 lkl0120 發表於 2014-2-17 01:04 AM
5.3g uncore also, hehe sunny7day 發表於 2014-2-17 07:55 AM
Uncore 5000好了 因為CACHE電高都會熱... lkl0120 發表於 2014-2-17 11:40 AM