cleverandy 當前離線
epc fans
進階會員
TOP
alfromeo 當前離線
中級會員
xbestso 當前離線
初級會員
lkl0120 當前離線
Moderator
我都學下...4.6GHz...不過用自動...ASROCK的A-Tuning xbestso 發表於 2013-11-21 01:06 AM
我成日覺得依部機好搵笨... 除非鐘意佢個樣... lkl0120 發表於 2013-11-21 01:24
如果可以容易上水就好好 ching們可以睇下 xbestso 發表於 2013-11-21 02:06 PM
lawsonpaul 當前離線
offtopic 當前離線
Banned
wing911z 當前離線
cha01 當前離線
我都學下...4.6GHz...不過用自動...ASROCK的A-Tuning xbestso 發表於 2013-11-21 01:06