但我對gaming kit 1600
可以減電穩行 1.425V @ 1333

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 andyming 於 2010-8-25 23:10 編輯

都仲係唔係好明點解
RAM 1.65v  (行緊1333)<---原來都唔係好關哩個電壓問題
NB 1.2v<--------哩個反而唔係好關事
cpu NB VID  1.28<-----------一定要加先行到1333 .....點解影響到RAM???
原設係.....1.17v的..跟本用唔到死硬...而家加到1.28~ %上都叫大啦....仲要係1333....
係咪CPU壞??   
OR底板壞?  還是跟本唔夾...RAM
GIGA 特色???

TOP

本帖最後由 panda-z 於 2010-8-26 01:00 編輯

主要因為AMD CPU要超高外頻就要同時加高cpu NB電.

如果你一開始唔超外頻,行番200外頻,應該唔使加cpu NB電,ram都行到1333.


自己試超效果 :
FSB上250, CPU-NB電壓加到1.275v左右
FSB上260 ~1.3v
FSB上270 ~1.325v

TOP

本帖最後由 andyming 於 2010-8-26 01:24 編輯

回復 24# panda-z


    問題就係...冇超行外200~ RAM 1333都ERROR啦...
    我明~問題就係我條係1600<--我冇超行1333架....
已經行CPU 200..... 冇超點解都要加CPUNB VID 到1.28V先穩呢?
PS:就怪~ 只要我用1.28V以上~ CPU外頻可直上~ 250 ~RAM 行得到1600
     GIGA原設的1.1V<--跟本行唔到1333....

THX~我只係想知....係CPU問題定RAM問題...
咁睇...又好似係CPU 或 MB 問題

TOP

有冇試用最新bios,又或者試下唔同bios version,可能會有唔同效果.
如果試其它bios效果都差不多, 加高CPU NB電去超ram都唔係大問題, 只要超到又穩定就ok.

我自己試cpu set 250fsb x14, ram set 1:4 加電到1.7v 可以穩超 2000.

2000.JPG (122.68 KB)

2000.JPG

TOP

I am using this set of ram as well, now only running in 1333, can't run in 1600....

TOP

又係A-DATA 1600
我都試過用1.75V 行1600都可以HAND...
呢度咁多BROTHER都係咁...
唔通係ADATA佢地MARK錯左?????

TOP

AMD+adata 1600會hang

最好買1333/其他牌子1600ram

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP