hang05 當前離線
Benny
進階會員
前排臺灣有得訂 g.skill 2000 cl6-9-6 2gx3 for x58 無記錯太約hk$2400左右(未連運費)你唔訂? ... billyduck 發表於 2010-8-16 22:08
TOP
billyduck 當前離線
緊系唔玩喇 hang05 發表於 2010-8-16 22:30
所以同佢msn傾完,諗咗一陣後我都無訂到 billyduck 發表於 2010-8-16 23:07
windowsx 當前離線
中級會員
b少又有新嘢玩最衰唔係黑色pcb,係的話仲靚e套ram好戀貴呢 睇落好過 g.skill 套2200 cl7 ... billyduck 發表於 2010-8-16 21:05
KOCHUN0303 當前離線
我都係咁同佢講: 黑色PCB仲令... 同志喎xdd windowsx 發表於 2010-8-16 23:33
回復 hang05 因為我無msn,所以叫我朋友同佢msn傾後,我朋友再電聯我,所以好麻煩呢 ... billyduck 發表於 2010-8-16 23:59
懶得係台灣訂... 除非真係好吸引, 否則都係係香港買算xd windowsx 發表於 2010-8-16 23:35