我粒x3 720 都係0906
底板用biostar ta790gx xe
RAM係Adata Gaming 800
開x4 不加電壓下可以有以下兩個速度
1. 16x200=3200 (穩行了3個星期)
2. 14x236=3304 (開始行了2日)

TOP

我粒x3 720 係0904,亦開到4核
底板用mp akgx extreme gts,
mp照顧周到,bios行 m04,唔駛 flash bios.

TOP

質體很好我都想buy

TOP

我有粒0904 720BE, 我塊MP AKGM-X開唔到四核
一開ACC就開唔到機

不過就行到200 x 17

各師兄有何高見開四核? thanks

TOP

我粒x3 720 係0906,亦開到4核
底板用ASRock A780GMH-128M
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1178878

原帖由 mrskwok 於 2009-4-3 10:59 發表
我有粒0904 720BE, 我塊MP AKGM-X開唔到四核
一開ACC就開唔到機

不過就行到200 x 17

各師兄有何高見開四核? thanks

如果一開ACC就唔得,
試下加左電壓先開ACC啦!

TOP

原帖由 sunnyckk 於 2009-3-29 22:48 發表
我粒x3 720 都係0906
底板用biostar ta790gx xe
RAM係Adata Gaming 800
開x4 不加電壓下可以有以下兩個速度
1. 16x200=3200 (穩行了3個星期)
2. 14x236=3304 (開始行了2日)


14x236=3304 (唔夠穩定, 幾日reset左2次)
14x235=3290 (行了1日, 暫時ok)

TOP

原帖由 sunnyckk 於 2009-4-4 22:40 發表


14x236=3304 (唔夠穩定, 幾日reset左2次)
14x235=3290 (行了1日, 暫時ok)


試下 14x250 @ default voltage

TOP

哦 ...你開左 4核 行
3.2G @ default voltage 已不錯了

[ 本帖最後由 Mad222 於 2009-4-4 22:59 編輯 ]

TOP

我都係0904, 默電開4同超3.3G用原廠HSF燒機都冇事, 唔敢再試 而家只係降1.25V行3.0G算 底板係MP-AKGX-M M04 bios

TOP

原帖由 logistica 於 2009-4-4 23:01 發表
我都係0904, 默電開4同超3.3G用原廠HSF燒機都冇事, 唔敢再試 而家只係降1.25V行3.0G算 底板係MP-AKGX-M M04 bios


M04 認唔認倒粒 U ?

TOP