sunnyckk 當前離線
中級會員
TOP
kobe2046 當前離線
a24497070 當前離線
mrskwok 當前離線
nario682 當前離線
叫我"館林"啦!~
進階會員
原帖由 mrskwok 於 2009-4-3 10:59 發表 我有粒0904 720BE, 我塊MP AKGM-X開唔到四核 一開ACC就開唔到機 不過就行到200 x 17 各師兄有何高見開四核? thanks
原帖由 sunnyckk 於 2009-3-29 22:48 發表 我粒x3 720 都係0906 底板用biostar ta790gx xe RAM係Adata Gaming 800 開x4 不加電壓下可以有以下兩個速度 1. 16x200=3200 (穩行了3個星期) 2. 14x236=3304 (開始行了2日)
Mad222 當前離線
風冷死硬派
原帖由 sunnyckk 於 2009-4-4 22:40 發表 14x236=3304 (唔夠穩定, 幾日reset左2次) 14x235=3290 (行了1日, 暫時ok)
logistica 當前離線
628686815 / 100000117221284
原帖由 logistica 於 2009-4-4 23:01 發表 我都係0904, 默電開4同超3.3G用原廠HSF燒機都冇事, 唔敢再試 而家只係降1.25V行3.0G算 底板係MP-AKGX-M M04 bios