孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團
原帖由 a720498 於 2009-3-12 19:21 發表 我都想呀,要搵又平又好超的板真係冇幾塊
TOP
a720498 當前離線
初級會員
kenkenexe 當前離線
中級會員
RYO 當前離線
原帖由 a720498 於 2009-3-12 19:25 發表 但你睇下佢地個個差唔多上到咁上下
原帖由 RYO 於 2009-3-12 19:29 發表 上唔到收埋曬唔出聲咋?
…韻☆ 當前離線
Banned
原帖由 a720498 於 2009-3-12 19:49 發表 上唔到就唔會有人可以POST到出來 唔係D料有返咁上下上鬼,又唔見ECX,富士X上到
xERIC 當前離線
原帖由 xERIC 於 2009-3-12 20:27 發表 個性能同E84既3.7G差唔多咋..