原帖由 kenkenexe 於 2009-10-11 15:38 發表
e加個天比我抽多次,我抽唔抽好呢?
我$400放番出去(fp頭),希望比我搵到bp頭

點解爆唔到4都可以放到$400?新都係$435





哦, 我睇到, 原來係未開過

[ 本帖最後由 x850xtpe 於 2009-10-11 15:44 編輯 ]

TOP

原帖由 x850xtpe 於 2009-10-11 15:40 發表

點解爆唔到4都可以放到$400?新都係$435

運用小聰明即刻散貨
fpcw有人出post話開到但好唔穩(多數開唔到)
而且可以就番買家地點交收,所以可以$400放到
$435買入,$400止蝕,都幾滿意

TOP

依家咁搞法, 次次見到amd 一出新 的45nm model 都要買番屋企 睇下開唔開到
反正第一水的體質都比較好..
而且幾乎依家的45nm都係phenom 2變身

TOP

原帖由 x850xtpe 於 2009-10-11 15:40 發表
哦, 我睇到, 原來係未開過

係呀,睇左post冇咩信心開到就即刻放左佢
上策呀!

TOP

原帖由 kenkenexe 於 2009-10-11 15:44 發表

運用小聰明即刻散貨
fpcw有人出post話開到但好唔穩(多數開唔到)
而且可以就番買家地點交收,所以可以$400放到
$435買入,$400止蝕,都幾滿意

我以為你試過爆唔到4都賣到400

ching, 你係唔係入左兩粒

TOP

原帖由 kenkenexe 於 2009-10-11 15:45 發表

係呀,睇左post冇咩信心開到就即刻放左佢
上策呀!

我見到你係二手區放粒未開的
唔知邊個幫你食左
開到叫佢上黎揮手

TOP

原帖由 x850xtpe 於 2009-10-11 15:48 發表

我以為你試過爆唔到4都賣到400

ching, 你係唔係入左兩粒

我入左一粒only

TOP

原帖由 funhk 於 2009-10-11 15:49 發表

我見到你係二手區放粒未開的
唔知邊個幫你食左
開到叫佢上黎揮手

開到咪佢好彩(好低成功率),我無所謂架,
約左交收啦

TOP

我都想買黎博下!

TOP

超頻區成半版 都係 5000+ or 用咩板ACC,呢粒野熱到無朋友  

TOP