x850xtpe 當前離線
中級會員
原帖由 kenkenexe 於 2009-10-11 15:38 發表 e加個天比我抽多次,我抽唔抽好呢? 我$400放番出去(fp頭),希望比我搵到bp頭
TOP
kenkenexe 當前離線
原帖由 x850xtpe 於 2009-10-11 15:40 發表 點解爆唔到4都可以放到$400?新都係$435
funhk 當前離線
進階會員
原帖由 x850xtpe 於 2009-10-11 15:40 發表 哦, 我睇到, 原來係未開過
原帖由 kenkenexe 於 2009-10-11 15:44 發表 運用小聰明即刻散貨 fpcw有人出post話開到但好唔穩(多數開唔到) 而且可以就番買家地點交收,所以可以$400放到 $435買入,$400止蝕,都幾滿意
原帖由 kenkenexe 於 2009-10-11 15:45 發表 係呀,睇左post冇咩信心開到就即刻放左佢 上策呀!
原帖由 x850xtpe 於 2009-10-11 15:48 發表 我以為你試過爆唔到4都賣到400 ching, 你係唔係入左兩粒
原帖由 funhk 於 2009-10-11 15:49 發表 我見到你係二手區放粒未開的 唔知邊個幫你食左 開到叫佢上黎揮手
fire_sneakers 當前離線
Legena 當前離線