支持開箱
2400 行 2T 比較穩陣
Yahoo! 發表於 2012-3-1 00:27


16G? OR 32g?

TOP

唔知e套又咩料呢?Team Xtreem LV DDR3 2800 CL11 4GBx2

TOP

唔知e套又咩料呢?Team Xtreem LV DDR3 2800 CL11 4GBx2
billyduck 發表於 2012-3-1 01:14


2800.........RAM上到都唔知粒U個IMC上唔上到

TOP

2800.........RAM上到都唔知粒U個IMC上唔上到
majai214 發表於 2012-3-1 02:22
sb e可能有d機會上2800......sb就.........2400都唔易上

TOP

sb e可能有d機會上2800......sb就.........2400都唔易上
billyduck 發表於 2012-3-1 02:44


不過SB-E又冇理由行2X4G...如果4X4G...2800都好高難度呀

TOP

不過SB-E又冇理由行2X4G...如果4X4G...2800都好高難度呀
majai214 發表於 2012-3-1 02:57

有難度就有趣味性

X79我淨係試咗一陣.....感覺好易上2400,但因無高時脈RAM係手,所以無再試上

TOP

$2300, 不過全HK最後一PACK都比我買埋, 唔知仲會唔會有貨返了
majai214 發表於 2012-2-29 20:06


據聞限量

TOP

回復 11# majai214

十六

TOP

支持開箱
2400 行 2T 比較穩陣
Yahoo! 發表於 2012-3-1 00:27


請問........."穩陣"意思係........?

TOP

據聞限量
Tommi_Vercetti 發表於 2012-3-1 05:33

據聞係有人要求漢科訂, 返得4-5pack, 要訂果個要左兩pack, 我去到時得返最後一pack了
BTW, 等唔切你覆我, 好彩好易拆

TOP