回復  Yin92


    也板 up左bios未?
pc2366 發表於 2010-8-1 19:58



  msi 870-G45,最新Bios,一樣冇用,應該真係中雷

TOP

msi 870-G45,最新Bios,一樣冇用,應該真係中雷
Yin92 發表於 2010-8-1 20:52



可能我都同師兄同一命運了

TOP

回復 12# ckcyc

poor, no luck

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 cmlee 於 2010-8-4 11:00 編輯

回復 10# danielhetcha
.

    4G係Manual .試過加到1.45v都過唔到火山.用向公司塊 Giga 880gm-ud2h.之後跌難左隻牛.而家未有空再試清楚粒u...遲d再用自已塊 asus 890fx試下有冇分別.....

TOP

回復 15# cmlee

Thankyou

TOP

請問AII 445 超頻能力如何? 目標3.5GHz 應該唔難嗎?
3.1GHz -> 4.0GHz 成30%, 都幾多wor.

重有用邊塊板開核好D? MSI 870 or Asrock 870?

TOP

我用msi 870g45
CACAC AC 1019DPMW
開唔到

TOP

回復 17# ukulele


    目標3.5GHz 應該唔難,不過可能要加電, MSI 870 有C兄開唔到,博唔過.我之前用GIGA 880開3粒44O.1粒445

TOP

8開到7開唔到?有D咁事~~

TOP