Yin92 當前離線
ROG Killer
進階會員
回復 Yin92 也板 up左bios未? pc2366 發表於 2010-8-1 19:58
TOP
ckcyc 當前離線
中級會員
msi 870-G45,最新Bios,一樣冇用,應該真係中雷 Yin92 發表於 2010-8-1 20:52
danielhetcha 當前離線
老鷹 當前離線
Banned
cmlee 當前離線
特級會員
ukulele 當前離線
intel-cpulife 當前離線
茶客/搭台
懶蛋 當前離線