grandninja 當前離線
進階會員
原帖由 K_C_ 於 2009-12-16 14:09 發表 CPU-Z....... Cores 4 Threads 8~~~
TOP
SamLo仔 當前離線
衛蘭迷GTR-35
原帖由 K_C_ 於 2009-12-16 15:02 發表 Welcome~~~ 104都係好位~~~
原帖由 grandninja 於 2009-12-16 15:04 發表 係喎... 原裝 HSF 行 4.2GHz, 真犀利。
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
原帖由 K_C_ 於 2009-12-16 15:10 發表 我覺得原裝HSF唔係最犀利(因為佢唔係燒機)......最犀利係C0 stepping,等o左好耐終於到冬天~~~~
helenchan 當前離線
3R1C 當前離線
中級會員
原帖由 helenchan 於 2009-12-16 18:27 發表 呢個真係好誇張!原裝 HS + C0 上到呢個水平,真係 另,期待你既 4.41GHz 依家等緊 930 ,希望……我快D儲夠錢,唔係就得個睇字,冇野玩
i@back 當前離線
kingfu2001 當前離線
徵求 Hitachi 2TB