原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:39 發表
400x8.5咁小

長行嘛, 唔想超ram

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 01:39 發表
400x8.5咁小

打錯
係400x9.5

TOP

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-25 01:26 發表

咁e0好超定c0好超?

我用緊E8500,e0同c0係咩黎架...?

TOP

原帖由 barrychan 於 2009-8-25 01:56 發表

我用緊E8500,e0同c0係咩黎架...?

版本
你唔加電上唔上到3.8ghz?

TOP

回覆 14# 的帖子

我唔識超頻喔...!

TOP

E8500 E0 can go 3.8 without adding 電
me 1.176V run 3.7GHz
and im going to upgrade to Q9550 soon~~
and get TR U120 ex for better cooling (and better OC... haha)

TOP

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-25 01:41 發表

長行嘛, 唔想超ram


又係wor
行500條ram又要1000
不過都夠啦400x9.5

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-25 10:53 發表

1000好易上

通常講得呢句野既人,一定未玩過體質勁廢既RAM
我玩過既DDR2都有幾對(部分係FD借黎玩)
Super Talent 800C5冇殼=1130C5@2.2V
Super Talent 800C5有殼=1000C5@2.2V
A-Data 800C5黑殼=1080C5@2.2V
A-Data 800C5冇殼=1000C6@2.2V
G.Skill 1000C5白殼=1100C5@2.2V
G.Skill 800C4淺藍殼=960C5@2.2V
Aexea 800C6紅殼=1180C5@2.2V
Kingston 667C5冇殼=890C5@2.2V

有兩對係點超都上唔到1000C5的

[ 本帖最後由 LKNim 於 2009-8-25 13:24 編輯 ]

TOP

原帖由 hpkpk123 於 2009-8-25 01:59 發表

版本
你唔加電上唔上到3.8ghz?

試過了,windows都入唔到...!

TOP