HanaJetso 當前離線
現 代 神 話 王 國
進階會員
原帖由 安祖可樂 於 2009-8-23 23:25 發表 呢個 code 體質好唔好?
TOP
wan2baby` 當前離線
AMD FANS CLUB`★
Banned
原帖由 leotonch 於 2009-8-23 22:59 發表 550 temp 感覺上好似高D 545, 945 BIN 出來 550, 955BE BIN 出來
原帖由 wan2baby` 於 2009-8-23 23:56 發表 1.4V 3.6G體質都唔會叫好囉-.-
LKNim 當前離線
原帖由 LKNim 於 2009-8-24 00:47 發表 講個秘密俾你聽 我用790FX+550BE IBT20轉沒事 SP2004 10秒就HANG
賓尼._. 當前離線
售ASUS P6T主機板
原帖由 賓尼._. 於 2009-8-24 01:01 發表 講得岩 ] 上頂行返雙核喇 E粒雙核黎架
『小樂樂..*° 當前離線
中級會員
原帖由 HanaJetso 於 2009-8-24 01:08 發表 講得岩 慳電=慳錢仲環保