原帖由 安祖可樂 於 2009-8-23 23:25 發表
呢個 code 體質好唔好?

摸緊  3.6應冇問題

圖片1.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 leotonch 於 2009-8-23 22:59 發表
550 temp 感覺上好似高D
545, 945 BIN 出來
550, 955BE BIN 出來

同意, 所以好多ching降壓行4核咯
都有so

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wan2baby` 於 2009-8-23 23:56 發表

1.4V 3.6G體質都唔會叫好囉-.-

明唔明摸緊係乜野意思 即係搵緊極限

圖片1.jpg

TOP

講個秘密俾你聽
我用790FX+550BE
IBT20轉沒事
SP2004 10秒就HANG

TOP

原帖由 LKNim 於 2009-8-24 00:47 發表
講個秘密俾你聽
我用790FX+550BE
IBT20轉沒事
SP2004 10秒就HANG

初步test用ibt好快知道行得穩唔穩, 唔使下下等長時間
最後效能過關我都會行哂了3樣 ( 火山, ibt, occt )

0

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-24 01:01 發表

講得岩 ]
上頂行返雙核喇 E粒雙核黎架

講得岩
慳電=慳錢仲環保

TOP

原帖由 HanaJetso 於 2009-8-24 01:08 發表

講得岩
慳電=慳錢仲環保

即系失敗左開不到4?

TOP