dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 kanz 於 9-10-2009 03:55 AM 發表 http://www.asrock.com/mb/overview.tw.asp?Model=M3A780GXH/128M 呢排好似得
TOP
原帖由 kenwong123hk 於 9-10-2009 09:12 AM 發表 請問師兄呢塊得唔得.http://www.magic-pro.com/product/socketAM2/AKGX-M.htm
原帖由 Pennylau 於 9-10-2009 09:43 AM 發表 我塊板都係780G + SB700,仲有埋side port! 完全正常,但都為左呢粒U連板換!計返落板連U都係1000蚊到,平過買粒飛龍II 4核!
原帖由 kanz 於 9-10-2009 07:16 PM 發表 今日三點中央田入手 $435 當時重有3粒剩
sm_IMG_1813.JPG (53.02 KB)
下載次數:9
2009-10-9 23:45
曉玲兒 當前離線
Banned
大大隻 當前離線
初級會員
原帖由 dom 於 2009-10-9 23:43 發表 Socket AM3 既話 用唔到 Socket AM2+ CPU 架!
kmb2046 當前離線
中級會員
ds9flo 當前離線
Hello!Project 當前離線
原帖由 ds9flo 於 10/10/2009 10:47 AM 發表 Really :funk: :funk:
測試部 當前離線
我想我的女友是GTX 1070 TI ...