原帖由 kanz 於 9-10-2009 03:55 AM 發表
http://www.asrock.com/mb/overview.tw.asp?Model=M3A780GXH/128M

呢排好似得


Socket AM3 既話 用唔到 Socket AM2+ CPU 架!

TOP

原帖由 kenwong123hk 於 9-10-2009 09:12 AM 發表
請問師兄呢塊得唔得.http://www.magic-pro.com/product/socketAM2/AKGX-M.htm


呢塊得

[ 本帖最後由 dom 於 2009-10-9 23:43 編輯 ]

TOP

原帖由 Pennylau 於 9-10-2009 09:43 AM 發表

我塊板都係780G + SB700,仲有埋side port! 完全正常,但都為左呢粒U連板換!計返落板連U都係1000蚊到,平過買粒飛龍II 4核!


其實你個 case , 買粒 Athlon II x4 620 翻黎 最簡單

TOP

原帖由 kanz 於 9-10-2009 07:16 PM 發表
今日三點中央田入手 $435
當時重有3粒剩


FPMW 既話 , 應該無問題
我個粒

sm_IMG_1813.JPG (53.02 KB)

sm_IMG_1813.JPG

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄~想問下呢塊板又得唔得?
http://www.gigabyte.tw/Products/ ... aspx?ProductID=3038

仲有就係~MB CHIPSET SB710或SB750 ~就BIOS一定有ACC?

THANKS!!


原帖由 dom 於 2009-10-9 23:43 發表


Socket AM3 既話 用唔到 Socket AM2+ CPU 架!

TOP

唔知星期一放工先去買, 仲有無貨呢?

呢個POST都咁多BROTHER想買..


太吸引啦
用緊G41+E5200, 好想換過塊板+U

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 ds9flo 於 10/10/2009 10:47 AM 發表


Really    :funk: :funk:

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP