原帖由 panda-z 於 2009-10-9 00:07 發表


A sir做測試.
另一粒唔得定未試呀?

讓左比老友

TOP

原帖由 kanz 於 2009-10-9 00:09 發表

同一水應該都得呱...
唉,唔知聽朝出去重有冇


唔使急, AMD應該不斷供貨.

TOP

A sir 不如聽日買晒佢地d貨
跟住益下EPC兄弟

唔介意貴少少..哈哈

費事出到去又o徒車錢...

TOP

原帖由 panda-z 於 2009-10-9 00:11 發表


唔使急, AMD應該不斷供貨.


係就好...哈哈

TOP

原帖由 A君 於 2009-10-9 00:10 發表
讓左比老友


見你地CPU-Z 行 HT Link  1600~1800MHz, 唔知行唔行到 P II 正常既 2000MHz?

[ 本帖最後由 panda-z 於 2009-10-9 00:22 編輯 ]

TOP

呢個post 都巳經唔少人開核成功,呢粒野真係諗得過

TOP

原帖由 Legena 於 2009-10-9 00:17 發表
呢個post 都巳經唔少人開核成功,呢粒野真係諗得過


所以我聽日一放學會去望望...
搭塊最平既ACC or NVCC 應該唔洗一千蚊...

[ 本帖最後由 kanz 於 2009-10-9 00:21 編輯 ]

TOP

原帖由 Legena 於 2009-10-9 00:17 發表
呢個post 都巳經唔少人開核成功,呢粒野真係諗得過


AMD CPU是另一個窮人救星.

TOP

原帖由 kanz 於 2009-10-9 00:18 發表


所以我聽日一放學會去望望...
搭塊最平既ACC or NVCC 應該唔洗一千蚊...

祝大家開到
我今日去完望過,ssp or 旺電都有貨,家下一係買呢粒,再唔係就等555be

TOP

原帖由 panda-z 於 2009-10-9 00:27 發表


AMD CPU是另一個窮人救星.

CP值係強得過份,我由前幾個月大執部機,都無諗過可以去到$4xx-8xx 就整到粒 兩核or四核+L3 cache

TOP