琴晚試 211x20 試左好耐都係唔得!唔通係雙?
之後再試番 200x21 就好D好易入到WINDOWS,同埋QPI要SET好
高先至行得定(1.42v)CPU就無變一樣係1.35v,琴晚開大冷氣,燒機燒
到個半鐘,不過都係好熱,長期86~88度,打機暫時無問題,今晚試埋
3dmark睇吓得唔得...............

TOP

車~~~又話開唔到機,呃人
Qookei 發表於 2010-8-4 17:56

琴晚終於試到!
試到上4.2就算喇,平時都係行番4.0好似好D無謂強求

TOP

回復 44# Qookei

what is the difference between 雙數u and 單數u?

TOP

回復  Qookei

what is the difference between 雙數u and 單數u?
Overclocker 發表於 2010-8-5 12:22

外頻數值......

TOP

本帖最後由 Qookei 於 2010-8-5 13:42 編輯
琴晚試 211x20 試左好耐都係唔得!唔通係雙?
之後再試番 200x21 就好D好易入到WINDOWS,同埋QPI要SET好
高先 ...
UKBBOY 發表於 2010-8-5 10:06



    恭喜晒,我琴晚好黑,黑到震
部2號機唔知點解死左板,load到VGA死左,入唔到POST....今朝要去漢科

TOP

本帖最後由 UKBBOY 於 2010-8-5 14:56 編輯
恭喜晒,我琴晚好黑,黑到震
部2號機唔知點解死左板,load到VGA死左,入唔到POST....今朝要去漢科 ...
Qookei 發表於 2010-8-5 13:41


多謝晒,無你支持未必成功~~~

點會咁o加!2號機係咪MSI 890GXM-G65?

TOP

多謝晒,無你支持未必成功~~~

點會咁o加!2號機係咪MSI 890GXM-G65?
UKBBOY 發表於 2010-8-5 14:18



    1055T+C4F....我都唔知搞乜....上到漢科
就話要換板,仲要等2-3個工作天

TOP

1055T+C4F....我都唔知搞乜....上到漢科
就話要換板,仲要等2-3個工作天 ...
Qookei 發表於 2010-8-5 15:04

可以換過塊都好好啦,漢科RMA都唔錯,所有野都有人即刻同你試,好過Altech

TOP

可以換過塊都好好啦,漢科RMA都唔錯,所有野都有人即刻同你試,好過Altech
UKBBOY 發表於 2010-8-5 16:34


Altech 因為隻Antec TPQ 1200尖叫上過去一次
都係即試即換喎 唔洗等

TOP

可以換過塊都好好啦,漢科RMA都唔錯,所有野都有人即刻同你試,好過Altech
UKBBOY 發表於 2010-8-5 16:34



    最快要下個week先有得用返.....我用2號多過1號
部2號行24x7

TOP