UK-BBOY 當前離線
■□★Popping愛好者★□■ ...
特級會員
TOP
車~~~又話開唔到機,呃人 Qookei 發表於 2010-8-4 17:56
Overclocker 當前離線
超頻者
進階會員
回復 Qookei what is the difference between 雙數u and 單數u? Overclocker 發表於 2010-8-5 12:22
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
琴晚試 211x20 試左好耐都係唔得!唔通係雙? 之後再試番 200x21 就好D好易入到WINDOWS,同埋QPI要SET好 高先 ... UKBBOY 發表於 2010-8-5 10:06
恭喜晒,我琴晚好黑,黑到震 部2號機唔知點解死左板,load到VGA死左,入唔到POST....今朝要去漢科 ... Qookei 發表於 2010-8-5 13:41
多謝晒,無你支持未必成功~~~ 點會咁o加!2號機係咪MSI 890GXM-G65? UKBBOY 發表於 2010-8-5 14:18
1055T+C4F....我都唔知搞乜....上到漢科 就話要換板,仲要等2-3個工作天 ... Qookei 發表於 2010-8-5 15:04
sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多
可以換過塊都好好啦,漢科RMA都唔錯,所有野都有人即刻同你試,好過Altech UKBBOY 發表於 2010-8-5 16:34