Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
比你用到950一樣行唔到.. 係熱問題..同體質關係已經唔大關係 一上過4G就要落大電咗..好多CORE系都係咁.. ... lkl0120 發表於 2010-8-4 12:41
TOP
UK-BBOY 當前離線
■□★Popping愛好者★□■ ...
lkl0120 當前離線
Moderator
唔係咁難掛?樓主粒930都可以1.28v行4.2g丫 Qookei 發表於 2010-8-4 12:45 PM
有D後悔早兩日o係EPC放左2把CM Excalibur....... 如果唔係E加燒機可能涼多幾度, 把WingPL平時就好夠做,但係 ... UKBBOY 發表於 2010-8-4 16:09
用過CM Excalibur,完全忍唔到佢行全速既嘈音 CM Excalibur係大風過Wing12PL,但應該冇幾度差距 行返4G算la ... Qookei 發表於 2010-8-4 17:17
以前FM-123都係咁用,所以Excalibur我忍到 唔得呀~~俾多小小時間我,我要摸到4.2先肯心息呀.......... ... UKBBOY 發表於 2010-8-4 17:32
VX都盡la,莫非要TC+双暴力先夠力壓 Qookei 發表於 2010-8-4 17:36
今蕉你咪問我有無試行211X20 o既,原來我未試,今晚試埋呢個先再算........... UKBBOY 發表於 2010-8-4 17:43
車~~~又話開唔到機,呃人 Qookei 發表於 2010-8-4 17:56