比你用到950一樣行唔到..
係熱問題..同體質關係已經唔大關係
一上過4G就要落大電咗..好多CORE系都係咁..
...
lkl0120 發表於 2010-8-4 12:41



    唔係咁難掛?樓主粒930都可以1.28v行4.2g丫

TOP

比你用到950一樣行唔到..
係熱問題..同體質關係已經唔大關係
一上過4G就要落大電咗..好多CORE系都係咁..
...
lkl0120 發表於 2010-8-4 12:41


明白~~THX  lkl0120

TOP

唔係咁難掛?樓主粒930都可以1.28v行4.2g丫
Qookei 發表於 2010-8-4 12:45 PM

燒佢一獲機..真係難嫁..

TOP

有D後悔早兩日o係EPC放左2把CM Excalibur.......
如果唔係E加燒機可能涼多幾度,
把WingPL平時就好夠做,但係一講到燒機個人認為都係Excalibur好用D

TOP

有D後悔早兩日o係EPC放左2把CM Excalibur.......
如果唔係E加燒機可能涼多幾度,
把WingPL平時就好夠做,但係 ...
UKBBOY 發表於 2010-8-4 16:09


用過CM Excalibur,完全忍唔到佢行全速既嘈音
CM Excalibur係大風過Wing12PL,但應該冇幾度差距
行返4G算la,我平時行172Xauto@1.15v架咋,turbo open

TOP

用過CM Excalibur,完全忍唔到佢行全速既嘈音
CM Excalibur係大風過Wing12PL,但應該冇幾度差距
行返4G算la ...
Qookei 發表於 2010-8-4 17:17

以前FM-123都係咁用,所以Excalibur我忍到
唔得呀~~俾多小小時間我,我要摸到4.2先肯心息呀..........

TOP

以前FM-123都係咁用,所以Excalibur我忍到
唔得呀~~俾多小小時間我,我要摸到4.2先肯心息呀.......... ...
UKBBOY 發表於 2010-8-4 17:32



    VX都盡la,莫非要TC+双暴力先夠力壓

TOP

VX都盡la,莫非要TC+双暴力先夠力壓
Qookei 發表於 2010-8-4 17:36

今蕉你咪問我有無試行211X20 o既,原來我未試,今晚試埋呢個先再算...........

TOP

今蕉你咪問我有無試行211X20 o既,原來我未試,今晚試埋呢個先再算...........
UKBBOY 發表於 2010-8-4 17:43



    車~~~又話開唔到機,呃人

TOP

車~~~又話開唔到機,呃人
Qookei 發表於 2010-8-4 17:56

又唔係話一次都未試過,未認真試過暏!
試211x20成日去到windows7開機o個4點飛出梨o個度,就無反應停左o係度

TOP