LKNim 當前離線
進階會員
早前我都問過價見1600都甘貴, so....... HanaJetso 發表於 2010-6-5 07:11 PM
TOP
Frankie007 當前離線
長老會員
俾你fake左一野 又話係1866C9 1.35V $10xx 出到黎都未有呢隻型號 好在係拎99團購D野唔係白出黎(from天水圍 ... LKNim 發表於 2010-6-5 18:43
早前我都問過價見1600都甘貴, so....... HanaJetso 發表於 2010-6-5 19:11
我一早都話是 DDR3 1800 架, 不過唔知點解, 講講下變左 1866. HAHA Frankie007 發表於 2010-6-5 07:42 PM
我為左confirm有問多你一次係1800定1866 不過算了,呢隻chips好似好玩過HYPER 唔加爆電情況下( ... LKNim 發表於 2010-6-5 19:48
wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
係即我問題................ 所以我做左白老鼠. Frankie007 發表於 2010-6-5 20:00
HanaJetso 當前離線
現 代 神 話 王 國
我今日買 DDR3 1800 9-9-9 1.35V 2Gx2 $1010(唔洗講價) LKNim 發表於 2010-6-5 19:29
即係加咗? 1090喎1600先係1050 HanaJetso 發表於 2010-6-5 08:21 PM
唔係展昇喎($1090),亦都唔係中田喎($1080),又唔係金的士喎(沒)... LKNim 發表於 2010-6-5 20:31