回復 100# po52010

ching, 下次遇到cap 張圖俾你睇.
但我相信我們很大機會遇上同一問題

TOP

回復  Bread


你可以睇我個溫度測試, 睇下熱唔熱.
我諗我依粒體質應該不是很好, 4.4GHz 係試過較穩定的.
...
ukulele 發表於 2011-5-2 00:46



    應該是溫度detect的bug,我都是有一個core比較高溫

TOP

回復  ukulele


    睇黎我同你同一命運 , 4.4G 1.32v 都好似吾夠電....
但4.3G  1.3V 以下就OK了....放 ...
po52010 發表於 2011-5-5 11:16



    用什麼MB?
難道遲幾水可超性下降?

TOP

回復  ukulele


    我都就係=.=
過了20次linx 冇問題...

但BT 幾個鐘...就藍畫面==... ...
po52010 發表於 2011-5-5 18:25



    linx 試CPU同Ram多
就算試200次都可以好stable
一旦BT/打機,大量用到其他設備資源(e.g. NIC/display card),總線一唔穩定就會BSOD

TOP

我粒2500k行4GHz @ 1.22V rock stable
行4.1GHz @1.22V可跑200次Linx 及Intel Burn Test
不過打機久唔久就會跳回桌面 (5小時有一次左右)
試過關C1E & speedstep及加大current limit,情況會好一點

4.5GHz @1.32V都是rock stable
不過個人不喜歡加壓長行,都是行4.1GHz好一點

TOP

用什麼MB?
難道遲幾水可超性下降?
Bread 發表於 2011-5-6 02:08


用ASROCK P67 PRO3
有咁既機會 , 有CHING話... 4.5G 都係1.28~1.3  IS OK.. 都係PRO3 MB...

TOP

回復 105# Bread


    吾+壓長行 , 可以開返節能
不過有機會OC係吾stable...

TOP

回復 104# Bread


    打機就冇事喎@@
CRYSIS 2 , 打左近2小時 ... 不過係行DX9
我直覺....一長期掛網...3~4小時必藍....

TOP

回復  Bread


    打機就冇事喎@@
CRYSIS 2 , 打左近2小時 ... 不過係行DX9
我直覺....一長期掛網 ...
po52010 發表於 2011-5-6 15:32


我試過同你一樣情況 , 你+0.01v電問題應該會解決

TOP

我試過同你一樣情況 , 你+0.01v電問題應該會解決
fu112 發表於 2011-5-6 15:42



    我有試過 4.4G > 4.2/4.3 , 就冇事...
不過4.4G +電到1.32V 都係藍=.="

PS: VTT @1.077V <--- 吾知呢個有冇影響?
VCORE 同VTT  外其他都AUTO

TOP