原帖由 A君 於 8/10/2009 04:32 PM 發表
兩粒入手

試開緊?

TOP

原帖由 A君 於 2009-10-8 16:32 發表
兩粒入手

wait for your report

TOP

a sir 你部腦full config 係咩   可以分享嗎?

TOP

原帖由 Yahoo! 於 2009-10-8 16:44 發表
a sir 你部腦full config 係咩   可以分享嗎?

今晚返屋企先試呀
板係技嘉的780G ,有ACC的

TOP

好吸引...開到$4XX有4核+L3..係邊搵!!!!
攪到我都心郁郁想買

TOP

回覆 104# 的帖子

期待你既超頻報告

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ar......買到就好la~arm arm 要換板~

TOP

請問各位..買左的大大:
即這是正宗940 pin的AM2+ 不是938 pin
咁咪940/920....變種??

TOP

用MSI 770T-C45 , BIOS Enable EC FIRMWARE, AAC auto 就開到.
Name : Deneb

TOP