想番起當時用5000+BE 1.45 @ 3220 已經好正
估吾到玩呢味野  二開四 + 6M L3 , AMD

AMD Smarter Choose

TOP

幾錢幾錢,,,即去買!!!!!!!!

TOP

原帖由 wwa 於 2009-10-8 12:27 發表


JW 785GM FUSION $590

thx!出去睇睇~

TOP

原帖由 peter2ooo 於 2009-10-8 12:29 發表
ASRxxk 790ghm la can use ddr2 woo!

Thx! 不過好似ASRxxk,好多人話唔穩定,所以唔敢試!

TOP

MP-AKX EXTREME 同 MP-AKGX EXTREME GT3呢? 大家點睇?
我見佢地有4條DDR 3既ram槽

[ 本帖最後由 Pennylau 於 2009-10-8 14:23 編輯 ]

TOP

原帖由 Mad222 於 2009-10-8 13:51 發表
板就緊係 平d好d   6舊
最好 外頻 拉得高
不過 3.3G @ 1.15v 樓下 長行夠啦, 又涼!


會唔會大想頭左小小? 1.15v   PII 550 x2/x4 機都著唔到波!

TOP

原帖由 Pennylau 於 2009-10-8 02:23 PM 發表
MP-AKX EXTREME 同 MP-AKGX EXTREME GT3呢? 大家點睇?
我見佢地有4條DDR 3既ram槽

this CPU not support DDR3 AM3 Mainboard   

TOP

原帖由 Ascari_C 於 2009-10-8 14:40 發表


會唔會大想頭左小小? 1.15v   PII 550 x2/x4 機都著唔到波!

Typo
3.3G @ 1.35v 至岩
應該燒倒機了

TOP

獨家發售

TOP

兩粒入手

TOP