Yahoo! 當前離線
特級會員
TOP
eddie143 當前離線
中級會員
Pennylau 當前離線
sonicrun
進階會員
原帖由 wwa 於 2009-10-8 12:27 發表 JW 785GM FUSION $590
原帖由 peter2ooo 於 2009-10-8 12:29 發表 ASRxxk 790ghm la can use ddr2 woo!
Ascari_C 當前離線
初級會員
原帖由 Mad222 於 2009-10-8 13:51 發表 板就緊係 平d好d 6舊 最好 外頻 拉得高 不過 3.3G @ 1.15v 樓下 長行夠啦, 又涼!
michael_jackson 當前離線
原帖由 Pennylau 於 2009-10-8 02:23 PM 發表 MP-AKX EXTREME 同 MP-AKGX EXTREME GT3呢? 大家點睇? 我見佢地有4條DDR 3既ram槽
Mad222 當前離線
風冷死硬派
原帖由 Ascari_C 於 2009-10-8 14:40 發表 會唔會大想頭左小小? 1.15v PII 550 x2/x4 機都著唔到波!
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator