提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai896 於 2009-8-6 10:59 發表


當然有啦......唔知幾時會死機,無可能燒機或loading大時有機會死機.
跑唔到pi的,做唔到任何測試.

同上記錄玩乾冰無分別,眼前一亮就算了.......


要穩或跑分測試為一方法加電壓了...



明白, 多謝你袋錢入我袋
原本想今晚一試, 哈哈
咁如果black edition個無鎖倍頻, 意思又係...??

TOP

原帖由 kit777 於 2009-8-6 12:10 發表


明白, 多謝你袋錢入我袋
原本想今晚一試, 哈哈
咁如果black edition個無鎖倍頻, 意思又係...??


易上好多.唔駛煩ht/nb

TOP

原帖由 wai896 於 2009-8-6 14:51 發表


易上好多.唔駛煩ht/nb


即係假設我係550be, 拉個bus speed上去都一樣會hang機, 對嗎?

TOP

原帖由 kit777 於 2009-8-6 15:28 發表


即係假設我係550be, 拉個bus speed上去都一樣會hang機, 對嗎?


當然啦...........睇你比幾多電同散熱如何

越多電散熱要越強......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-27 22:28 發表
800蚊有DISPLAY 又好超...........

仲想點呢???

2變4再超埋

[ 本帖最後由 funhk 於 2009-8-6 16:39 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 賓尼._. 於 2009-8-6 11:23 發表

i7可以做到

皮費差一倍
唉...最衰住新界好鬼遠, 如果唔係即時出去0926

TOP

原帖由 funhk 於 2009-8-6 16:37 發表

皮費差一倍
唉...最衰住新界好鬼遠, 如果唔係即時出去0926


越遲越難開........
我每次都第一時間去買的.
開到機會係最高的.

TOP