賓尼._. 當前離線
售ASUS P6T主機板
Banned
TOP
kit777 當前離線
中級會員
原帖由 wai896 於 2009-8-6 10:59 發表 當然有啦......唔知幾時會死機,無可能燒機或loading大時有機會死機. 跑唔到pi的,做唔到任何測試. 同上記錄玩乾冰無分別,眼前一亮就算了....... 要穩或跑分測試為一方法加電壓了...
wai896 當前離線
奶撻妹妹,專奶硬件
長老會員
原帖由 kit777 於 2009-8-6 12:10 發表 明白, 多謝你袋錢入我袋 原本想今晚一試, 哈哈 咁如果black edition個無鎖倍頻, 意思又係...??
原帖由 wai896 於 2009-8-6 14:51 發表 易上好多.唔駛煩ht/nb
原帖由 kit777 於 2009-8-6 15:28 發表 即係假設我係550be, 拉個bus speed上去都一樣會hang機, 對嗎?
funhk 當前離線
進階會員
原帖由 wai896 於 2009-7-27 22:28 發表 800蚊有DISPLAY 又好超........... 仲想點呢???
原帖由 賓尼._. 於 2009-8-6 11:23 發表 i7可以做到
原帖由 funhk 於 2009-8-6 16:37 發表 皮費差一倍 唉...最衰住新界好鬼遠, 如果唔係即時出去0926