回覆  HANDSOMEMAN

代工會有balance 頭, 但viablue冇2.5 .我地盡量物色緊2.5插又唔需要各位再加錢
暫時首 ...
~~峰~~ 發表於 2016-10-1 13:32



咁預定我ITEM 2 cm頭+2.5MM插都得

TOP

想問下分線器會係點既樣

TOP

想問下分線器會係點既樣
H.M.LAM 發表於 2016-10-2 12:04

所有分線器, 插頭等等的規格, 會係下星期比大家睇

TOP