hk008 當前離線
中級會員
TOP
augus 當前離線
qscaxz 當前離線
進階會員
scar127 當前離線
初級會員
fg456 當前離線
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
原帖由 A君 於 2009-8-22 13:55 發表 以我所知的流程不盡相同... 要確認幾樣野.. 落實團購價未?會否因數量差別而改變? 是否真的由各買家直接付款予 dell ? 而無需經過攪手?(這是最重要的,與我所知的最大差別)
ciicii 當前離線
moliuguy 當前離線
原帖由 ciicii 於 2009-8-22 14:02 發表 A sir放心, 款項一定是直接付予 dell, 我都唔想有咁大舊錢系我手