ballman47 當前離線
中級會員
TOP
Dracula 當前離線
rneville 當前離線
吾乃尼維爾
進階會員
原帖由 ballman47 於 2009-6-4 02:38 發表 canon list ... die link
原帖由 Dracula 於 2009-6-4 02:54 發表 Brother LC37填充空墨盒係一套四盒$63 ? 定係逐個盒計錢?
zeon13 當前離線
原帖由 Devin 於 2009-6-4 02:16 發表 請問HP 21,22 有冇代用墨盒?
jason930 當前離線
情迷SuperCCD
特級會員
皇家華仔 當前離線
cfl1008 當前離線
原帖由 皇家華仔 於 2009-6-4 10:11 發表 PG-40同PG-41有冇填充墨盒 因為D墨好似好快用哂咁 同埋如果用原裝墨盒自己FILL電腦會唔會認唔到滿番墨??
原帖由 jason930 於 2009-6-4 10:09 發表 pgi-820 果d 破左未