WINGLESLIE 當前離線
進階會員
TOP
Passer2k 當前離線
中級會員
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
garylor 當前離線
Attendre et espérer !
B3...我要問問代理,B3其實只係多左藍芽,音色上好像跟B1是一樣的 A君 發表於 14/12/2015 14:48
wfcda 當前離線
B3好似有opt in garylor 發表於 14/12/2015 15:53
recosuke 當前離線