小弟不清楚Dell mon好在哪
能不能說一下為什麼那麼貴也會想買呢?
kyoiori 發表於 2010-2-12 22:26


其實貴唔係最重要考慮因素,最重要係值。比較其他品牌,佢保養服務不錯。

TOP

回復 10# kyoiori

IPS Panel呢樣已經值回票價
加上保養做得好,外型設定又唔會老土

TOP

希望團購可以做到$4500

TOP

小弟不清楚Dell mon好在哪
能不能說一下為什麼那麼貴也會想買呢?
kyoiori 發表於 2010-2-12 22:26

5500到買咩INPUT都有既27寸IPS..其實唔貴GA...

TOP

5500到買咩INPUT都有既27寸IPS..其實唔貴GA...
ar_faye 發表於 2010-2-13 01:48


同級的imac 27" 要$13000....

TOP

同級的imac 27" 要$13000....
hk_traveller 發表於 2010-2-13 08:10


Not on the same grade indeed.
But the price is low for an IPS monitor.

TOP

希望團購可以做到$4500
hk_traveller 發表於 2010-2-13 01:35

可能性好低!
如果$5000我都就殺

TOP

回復 16# 超貧

都係唔好贊佢贊得咁勁先
一靜佢海鮮價:funk:
過年後加價就大獲

TOP

其實唔一定u2711,
能否所有dell product group一齊??
ar_faye 發表於 2010-2-12 17:26


我想要22-24inch

TOP

請問有無人搞團購??好似無乜聲氣咁...

TOP