BEpsilon 當前離線
進階會員
小弟不清楚Dell mon好在哪 能不能說一下為什麼那麼貴也會想買呢? kyoiori 發表於 2010-2-12 22:26
TOP
回憶是很痛苦 當前離線
hk_traveller 當前離線
中級會員
ar_faye 當前離線
5500到買咩INPUT都有既27寸IPS..其實唔貴GA... ar_faye 發表於 2010-2-13 01:48
超貧 當前離線
同級的imac 27" 要$13000.... hk_traveller 發表於 2010-2-13 08:10
200801 當前離線
時也 命也 運也
希望團購可以做到$4500 hk_traveller 發表於 2010-2-13 01:35
Netvigator 當前離線
其實唔一定u2711, 能否所有dell product group一齊?? ar_faye 發表於 2010-2-12 17:26
kilykilyk 當前離線
[img]http://i208.photobucket.c