madox 當前在線
進階會員
TOP
ANTHONYCH 當前離線
中級會員
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
原帖由 madox 於 23-4-2009 09:43 AM 發表 另外, 8888ELP駛唔駛加風扇散熱呢?
原帖由 ANTHONYCH 於 23-4-2009 02:59 PM 發表 8344要行8 HDD 團購都應該要2000up....(oem卡+跟akg買線材) 8888 而家3380真係劇毒價....
原帖由 mig33 於 2009-4-23 21:22 發表 do you want one?
mfai 當前離線
原帖由 mig33 於 2009-4-23 00:43 發表 如果OEM版8888ELP,$3380,有两條線(支援8 HDDs),有CD,盒裝,各位RAID友又覺得點呢 中毒未