mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
進階會員
TOP
muyo 當前離線
原帖由 omg2008 於 2009-4-19 05:58 PM 發表 係交易區冇人吼
omg2008 當前離線
中級會員
原帖由 muyo 於 2009-4-19 22:21 發表 仲考慮緊 唔知買你果張定8888好 仲未決定到
HKMichaelKing 當前離線
計畫,比所想更瘋狂
Dull 當前離線
Moderator
原帖由 HKMichaelKing 於 2009-4-21 18:22 發表 Areca 有冇人搞 有冇平先
原帖由 Dull 於 21-4-2009 08:37 PM 發表 除非有OEM, 如果唔係都幾難平得多 btw iBBU 仲有無人想團購
Piglet 當前離線
原帖由 mig33 於 2009-4-21 20:43 發表 今日上咗張8888ELP,行8隻146GB,4隻RAID 6行OS in one virtual discs,4隻未決定行乜放data,有乜好提議?
原帖由 Piglet 於 2009-4-21 09:05 PM 發表 哇米格兄係邊買架?哇我見淘寶嗰d好貴