減價求售

TOP

原帖由 omg2008 於 2009-4-19 05:58 PM 發表
係交易區冇人吼


仲考慮緊
唔知買你果張定8888好
仲未決定到

[ 本帖最後由 muyo 於 2009-4-19 22:22 編輯 ]

TOP

原帖由 muyo 於 2009-4-19 22:21 發表


仲考慮緊
唔知買你果張定8888好
仲未決定到


冇人搞團購..買住玩玩先啦

TOP

Del,

[ 本帖最後由 mig33 於 2009-4-20 10:47 編輯 ]

TOP

Areca 有冇人搞 有冇平先

TOP

原帖由 HKMichaelKing 於 2009-4-21 18:22 發表
Areca 有冇人搞 有冇平先

除非有OEM, 如果唔係都幾難平得多
btw iBBU 仲有無人想團購

TOP

原帖由 Dull 於 21-4-2009 08:37 PM 發表

除非有OEM, 如果唔係都幾難平得多
btw iBBU 仲有無人想團購

8888ELP iBBU? Battery Backup?  個箱放唔落lu

TOP

今日上咗張8888ELP,行8隻146GB,4隻RAID 6行OS in one virtual discs,4隻未決定行乜放data,有乜好提議?

[ 本帖最後由 mig33 於 2009-4-21 21:30 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 mig33 於 2009-4-21 20:43 發表
今日上咗張8888ELP,行8隻146GB,4隻RAID 6行OS in one virtual discs,4隻未決定行乜放data,有乜好提議?

哇米格兄係邊買架?哇我見淘寶嗰d好貴

TOP

原帖由 Piglet 於 2009-4-21 09:05 PM 發表

哇米格兄係邊買架?哇我見淘寶嗰d好貴

同米格兄買咪得lo

TOP