回覆  小生


    另外有一個問題係左右兩塊板鋸完之後邊位會比中間塊板嘅邊位寛,有沒有這個情況出現? ( ...
TakTak 發表於 2014-7-15 11:49


有, 所以一早知道預大咗返鋸四邊, 你都諗得好通透下

TOP

回覆 21# 小生


    我指的寛度是入榫的夾口邊,而四邊就算用你或我的鋸法在返鋸之後係無分別

呢件野比我有變型金剛嘅感覺幾得意

TOP

本帖最後由 TakTak 於 2014-7-15 12:36 編輯

回覆 21# 小生


    又諗起D野........ 隻補鞋墊個角度你點定,睇落好薄好扁,依你圖片這樣放斜度似乎有問題,上門鉸時就真係考功夫

TOP

回覆  小生


    又諗起D野........ 隻補鞋墊個角度你點定,睇落好薄好扁,依你圖片這樣放斜度似乎有 ...
TakTak 發表於 2014-7-15 12:31


加咗補償斜度就等於平面, 變成同平常做法一樣.

TOP

回覆  小生


    我指的寛度是入榫的夾口邊,而四邊就算用你或我的鋸法在返鋸之後係無分別

呢件野比我有 ...
TakTak 發表於 2014-7-15 12:17


啊, 係有約 0.3多咗, 所以全部就面底凸

TOP

回覆 24# 小生



    補償用的木片跟紅線的斜不同,估計補償完仍然有差

建議用未作斜度補償的小木片以木榫接合,後期用尺放到左右兩邊找出平面然後畫線找出木片在平面多餘的部份
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  小生



    補償用的木片跟紅線的斜不同,估計補償完仍然有差

建議用未作斜度補償的小木片以木榫 ...
TakTak 發表於 2014-7-15 22:20


多謝你建議, 你講個啲我已經做了.

TOP

回覆 27# 小生


    我都係收聲等睇完成品

TOP

回覆  小生


    我都係收聲等睇完成品
TakTak 發表於 2014-7-16 13:48


啲個場相對少咗啲人對木工有交流, 歡迎發表意見!!

TOP

本帖最後由 小生 於 2014-7-19 17:06 編輯

.

.
封膠邊
.

.
補窿
.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP