不過當考慮到成本問題,D大公司慢慢會意識到長此下去唔係辦法

TOP

PHOTOSHOP 用返 CS6 咪得咯,唔駛追新
chue 發表於 2018-3-15 23:51



    岩啊,無錢唯有用返cs6

TOP

公司就真係避無可避,但個人用家應該可以有方法避,因為佢比好多優惠比個人用戶

如攝影計劃咁,講緊係$68一個月就用到LIGHTROOM同PHOTOSHOP

如果比全套係一個月係$388,但因為可以同時間比2個人用,所以如果有朋友有需要可以SHARE兩份,個價都平D,但問題係你又會唔會用得晒......

TOP

PHOTOSHOP 用返 CS6 咪得咯,唔駛追新
chue 發表於 2018-3-15 23:51


CS6 真係好夠用  大家又用得開心

TOP

CS6 真係好夠用  大家又用得開心
士碌架 發表於 2018-3-16 14:34

ps cc都用得好開心

TOP

揾啲自由軟體代替

TOP

CS6 真係好夠用  大家又用得開心
士碌架 發表於 2018-3-16 02:34 PM



    cs6 開心使用中

TOP

[quote]揾啲自由軟體代替
alan216hk 發表於 2018-3-17 01:16 [/quote

我直頭成個 UBUNTUSTUDIO 攪掂

TOP

公司就真係避無可避,但個人用家應該可以有方法避,因為佢比好多優惠比個人用戶

如攝影計劃咁,講緊係$68一個 ...
sunhikari 發表於 2018-3-16 11:52


68 係舊價,個 POST 個 POINT 係將會年年加價,加下加下就 680 一個月啦

TOP

it's expensive. maybe should consider older version.

TOP