岩岩個 vista 比我玩死左 (玩得太多 customize, system patch, 裝左好多 "incompatible" software 同 driver)
裝左 7 之後覺得 system tray 好正, 以前我要用 3rd party software 先做到既野依家原生就有,
同埋個 areo shake 好方便, 震震依家個窗其他會 minimize 左, 拉上去 maximize, 拉左拉右可以 tile windows,
依家係對個 task bar 既「可自設」程度有少少不滿, option 太少, 我依家用緊大圖示同唔夠位就縮 |