原帖由 ahrock 於 2009-11-8 22:49 發表
why "upgrade"??

VISTA 連DX11 都有, 仲有咩理由用WIN7, 用住VISTA 等WIN 7 SP1

TOP

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:03 發表

我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C  就會彈檔案總管出錯 , 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.


same road
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:03 發表

我係VIST ULT 64--> WIN7 ULT 64-->VIST ULT 64. 用WIN 7 咁耐個FF 成日HANG, 裝隻GAME要成半個鐘. 有時勁按CRTL C  就會彈檔案總管出錯 , 總之簡單USAGE WIN 7係好正, 複雜少少就唔夠VISTA 掂了.
我用 tete009 版 Firefox 未 hang 過... Explorer 亦冇問題.
原帖由 eric_the_red 於 2009-11-8 23:05 發表

VISTA 連DX11 都有, 仲有咩理由用WIN7, 用住VISTA 等WIN 7 SP1
DirectX 唔係一切.
http://www.neowin.net/news/main/ ... windows-7-available

[ 本帖最後由 Phil_123 於 2009-11-9 12:02 編輯 ]

TOP

你就好似由 XP downgrade 去 2000 咁... 舊版功能少 d, 細食 d, 心理上同感覺上都會覺得爽少少架喎, 但係各款新版獨有既功能用唔到囉...

[ 本帖最後由 Phil_123 於 2009-11-9 12:02 編輯 ]

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-11-9 11:59 發表
我用 tete009 版 Firefox 未 hang 過... Explorer 亦冇問題.DirectX 唔係一切.
http://www.neowin.net/news/main/ ... windows-7-available

咩TETE 3.55, FF 3.6/3.7 都試過都係唔掂.

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-11-9 12:00 發表
你就好似由 XP downgrade 去 2000 咁... 舊版功能少 d, 細食 d, 心理上同感覺上都會覺得爽少少架喎, 但係各款新版獨有既功能用唔到囉...

用緊I712GB RAM, SSD 仲驚佢大食咩, 反而有咁高效能既硬件, 要有穩定性既OS 先至最重要.

TOP

爛gag + 膠post

TOP

岩岩個 vista 比我玩死左 (玩得太多 customize, system patch, 裝左好多 "incompatible" software 同 driver)
裝左 7 之後覺得 system tray 好正, 以前我要用 3rd party software 先做到既野依家原生就有,
同埋個 areo shake 好方便, 震震依家個窗其他會 minimize 左, 拉上去 maximize, 拉左拉右可以 tile windows,
依家係對個 task bar 既「可自設」程度有少少不滿, option 太少, 我依家用緊大圖示同唔夠位就縮

TOP

原帖由 eric_the_red 於 2009-11-9 12:46 發表

咩TETE 3.55, FF 3.6/3.7 都試過都係唔掂.
你個 Firefox 有乜 addon, 有乜 plugin? 我用開 3.5.x, 開左接近 200 個 tabs 都冇 hang.
3.6, 3.7 既 beta/alpha 就會 hang, 但冇證據顯示同 Windows 7 有關.

TOP

Vista 其實ok, 不過 win7 大勢

TOP