落番去XP先 lor!

TOP

原帖由 hey 於 2009-11-3 23:00 發表
但事實上依家 win 7 的確係好多bug 喎.....睇各位師兄就知, 叫人點唔等呢


我覺得算少啦,同VISTA比

TOP

原帖由 hey 於 2009-11-3 23:00 發表
但事實上依家 win 7 的確係好多bug 喎.....睇各位師兄就知, 叫人點唔等呢


你都係睇人地啫
我自己用, 幾部機, 都未HIT到D咩會影響日常應用既問題

TOP

咁多人話win 7 係 vista sp3 , 但係win7 既bug  係vista sp2 會唔會出現呢?

TOP

原帖由 hey 於 2009-11-3 23:00 發表
但事實上依家 win 7 的確係好多bug 喎.....睇各位師兄就知, 叫人點唔等呢

多bug?!

TOP

暫時用落都唔錯,無咩嚴重大問題遇到
邊用邊等sp

TOP

初用 Windows 7 的感覺比起初用 Vista 的感覺好得多

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

bugs都有分重要同唔重要
我唔覺得win7有好多bugs會影響一般用途

TOP

BUG很少,因為裝載的內容已經改變了,它只附上一般的功能和工具.

TOP