原帖由 真革新 於 2009-11-30 13:18 發表


看來非黑即白,非友即敵在這討論區好普遍
那我請教閣下是否全香港所有「客」的 要求/品味/偏好 一定要一樣?
你回答「是」的話,我會絕對接受
以後只會同使用 Sony HP Apple 東芝 的供應商做生意
見到 acer 聯想 LG Samsung 以後永遠 blacklist

首先,我會講: 我個list是Lenovo Thinkpad和Apple. HP,Toshiba, Fuijitsu則次之. 其他知名品牌如LG, Samsung或Sony等再後一點. 至於其他山寨廠如Hasse,除非本來就在sell其product,否則我一定blacklist.

這裏反對你指是在formal business presentation請用部像樣的business computer,就如必須穿完整office suit那個道理. 而所謂business computer,在有一定工作經驗的人心中都有一個相似品牌名單,只是排名不一樣.

連這個道理都不知道,所以我相信你未見過客,或未做過客. 但我問你: 未見過客或未做過客,很失禮嗎?

[ 本帖最後由 Ezra 於 2009-11-30 13:43 編輯 ]

TOP

原帖由 Ezra 於 30-11-2009 01:34 PM 發表

首先,我會講: 我個list是Lenovo Thinkpad和Apple. HP,Toshiba, Fuijitsu則次之. 其他知名品牌如LG, Samsung或Sony等再後一點. 至於其他山寨廠如Hasse,除非本來就在sell其product,否則我一定blacklist.

這裏反對你 ...


我們公司見客是不需要用電腦 (批發行業)
相反客來跟我們 present 我從來都不會理他們用什麼機

TOP

原帖由 真革新 於 2009-11-30 13:55 發表


我們公司見客是不需要用電腦 (批發行業)
相反客來跟我們 present 我從來都不會理他們用什麼機

那樣,我很認真的提你 - 下次你有人來present留意一下他們用什麼機,那是間接顯示他們與你們關係的狀況.
而未來你們公司要用電腦present時,緊記:給你們的presenter一部像樣(但不一定貴)的computer. 那是你公司的形像.

TOP

原帖由 Ezra 於 30-11-2009 02:05 PM 發表

那樣,我很認真的提你 - 下次你有人來present留意一下他們用什麼機,那是間接顯示他們與你們關係的狀況.
而未來你們公司要用電腦present時,緊記:給你們的presenter一部像樣(但不一定貴)的computer. 那是你公司的形像.


感謝
意見接受

TOP

原帖由 真革新 於 2009-11-30 14:32 發表


感謝
意見接受

不用客氣.
有些時候大家的觀點不同而已.

TOP

原帖由 真革新 於 2009-11-30 13:18 發表
看來非黑即白,非友即敵在這討論區好普遍
那我請教閣下是否全香港所有「客」的 要求/品味/偏好 一定要一樣?
你回答「是」的話,我會絕對接受
以後只會同使用 Sony HP Apple 東芝 的供應商做生意
見到 acer 聯想 LG Samsung 以後永遠 blacklist

聯想(thinkpad)都blacklist的話, 無話可說

但係, 一部主打商務既notebook, 唔止一件工具, 而係會影響形象
正如sell客, 跟本只係著得整齊就夠, 點解仲要著西裝打呔?

要令個客接受, 最緊要就係俾個好既印象個客
如果一開頭印象已經比其他人輸蝕
個客選擇果時, 就自然會有少少戒心, 偏向選擇印象好D既
自然present果時, 就算你idea好, 都可能因為印象唔夠人好而造成"心理作用", 覺得個idea"好似"冇咁好

最後, 如果個客見一間公司竟然用D野慳成咁
唔多唔少會假定間公司造出黎既產品都可能係低成本低質素
信心都會細左

總之, 形象係好重要, 唔係D大公司都唔使請"形象顧問"黎培訓D會見客既員工

TOP

原帖由 大D哥 於 2009-11-24 11:38 發表
BUDGET 10000蚊左右, 唔想買NETBOOK, 因為MON細又慢. THX


成皮野, 買SONY啦梗係

TOP

原帖由 Ezra 於 2009-11-30 14:05 發表

那樣,我很認真的提你 - 下次你有人來present留意一下他們用什麼機,那是間接顯示他們與你們關係的狀況.
而未來你們公司要用電腦present時,緊記:給你們的presenter一部像樣(但不一定貴)的computer. 那是你公司的形像.


同意!!!! 見到d人上黎present 竟然用lenovo 3000 N200
鄧佢辛苦之外都覺得間野好寒酸呢~

TOP

X200, 如果你唔需要 DVD ROM 的話 ...
輕身耐用, 不二之選

TOP

原帖由 KinChungE 於 30-11-2009 02:48 PM 發表

聯想(thinkpad)都blacklist的話, 無話可說


認真的...自從thinkpad轉了聯想後...感覺真係好cheap
我認識的朋友/同事真係冇一個用

TOP