ricej 當前離線
進階會員
原帖由 真革新 於 2009-11-26 23:53 發表 如果我係客 我理得你用乜機 我要既係 service、態度、跟唔跟足d野、價錢 etc.... 你估小朋友鬥手機?d客屋企一個speaker都十萬蚊啦 比d心機做野仲好啦,買機合budget就上馬啦
TOP
gaoyau 當前離線
初級會員
大D哥 當前離線
原帖由 gaoyau 於 2009-11-26 13:53 發表 個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~
Apharmd 當前離線
中級會員
原帖由 馬列斯 於 2009-11-25 14:23 發表 我就鍾意部sony vaio x118啦! http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/vaio/x118/index.jsp
真革新 當前離線
原帖由 kelvinka 於 27-11-2009 12:40 AM 發表 咁叫樓主買部神舟+tee+牛仔褲去見客囉
原帖由 ricej 於 28-11-2009 03:00 AM 發表 睇來你未做過客
Ezra 當前離線
原帖由 真革新 於 2009-11-30 12:52 發表 睇黎你依個客真係好天真好傻,原來電腦牌子比其他商業因素更重要
原帖由 Ezra 於 30-11-2009 01:06 PM 發表 證明你未做過"客".