原帖由 真革新 於 2009-11-26 23:53 發表
如果我係客
我理得你用乜機
我要既係 service、態度、跟唔跟足d野、價錢 etc....
你估小朋友鬥手機?d客屋企一個speaker都十萬蚊啦
比d心機做野仲好啦,買機合budget就上馬啦

睇來你未做過客

TOP

部機都係出街用的話, SONY呢部已經好夠用啦~~

TOP

原帖由 gaoyau 於 2009-11-26 13:53 發表
個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~


我都覺得係既

先敬"羅"衣後敬人0麻

TOP

多謝晒咁多位巴打意見~我再細心考慮下先~thx

TOP

原帖由 馬列斯 於 2009-11-25 14:23 發表


我就鍾意部sony vaio x118啦!
http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/vaio/x118/index.jsp


哩部GOOD呀, 夠輕夠薄.

TOP

原帖由 kelvinka 於 27-11-2009 12:40 AM 發表

咁叫樓主買部神舟+tee+牛仔褲去見客囉


依家講緊電腦牌子見客
你就講乜乜tee+牛仔褲,on9

TOP

原帖由 ricej 於 28-11-2009 03:00 AM 發表

睇來你未做過客


睇黎你依個客真係好天真好傻,原來電腦牌子比其他商業因素更重要

TOP

原帖由 真革新 於 2009-11-30 12:52 發表


睇黎你依個客真係好天真好傻,原來電腦牌子比其他商業因素更重要

證明你未做過"客",或未正式見過"客".

[ 本帖最後由 Ezra 於 2009-11-30 13:09 編輯 ]

TOP

回覆 64# 的帖子

你不如去試下實物先啦~~~

TOP

原帖由 Ezra 於 30-11-2009 01:06 PM 發表

證明你未做過"客".


看來非黑即白,非友即敵在這討論區好普遍
那我請教閣下是否全香港所有「客」的 要求/品味/偏好 一定要一樣?
你回答「是」的話,我會絕對接受
以後只會同使用 Sony HP Apple 東芝 的供應商做生意
見到 acer 聯想 LG Samsung 以後永遠 blacklist

TOP