原帖由 jason930 於 2009-11-26 01:03 發表

我見果部唔係光面銀色,而係鋼琴面反光黑色

我記得兩年前想買NOTEBOOK
D SALES 就SALE我買SL400
其中一個賣點係鋼琴面
所以應該係SL400!?
-----------
另外 THINKPAD X200我覺得幾好.
(目前使用中
如果粒U開1.6GHZ ONLY既
其實都頂到幾耐..
以下情況都係光暗度開一半:
關藍牙開WIFI.睇下網頁同埋文件既...大概6HRS
關藍牙關WIFI..睇下文件既...則頂到8~9HRS

當然可能新電既關系......但係任何電都會衰退架嘛..)

至於SONY..個人覺得太貴
(印象中果粒14HRS電係另購 )
你可以試下機先再決定

[ 本帖最後由 youwia 於 2009-11-26 09:17 編輯 ]

TOP

個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~

TOP

原帖由 youwia 於 2009-11-26 09:14 發表

我記得兩年前想買NOTEBOOK
D SALES 就SALE我買SL400
其中一個賣點係鋼琴面
所以應該係SL400!?
-----------
另外 THINKPAD X200我覺得幾好.
(目前使用中
如果粒U開1.6GHZ ONLY既
其實都頂到幾耐.. ...

u mean the 9 cell battery? i don't know how to use it for 8-9 hrs....
can u teach me? i am using x200s@sl9400

TOP

原帖由 gaoyau 於 2009-11-26 13:53 發表
個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~

real business people will not concentrate much on the appearance.....
i don't think vaio x-series suit businessman...

[ 本帖最後由 siki_misaki 於 2009-11-26 14:33 編輯 ]

TOP

回覆 1# 的帖子

嘩......你個 budget 都唔少喎!
有好多選擇啫!

TOP

原帖由 gaoyau 於 2009-11-26 13:53 發表
個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~


咁有時有人買野真係睇型象o既....even function 差唔多但貴d都係咁話~
各取所需~

TOP

如果我係客
我理得你用乜機
我要既係 service、態度、跟唔跟足d野、價錢 etc....
你估小朋友鬥手機?d客屋企一個speaker都十萬蚊啦
比d心機做野仲好啦,買機合budget就上馬啦

[ 本帖最後由 真革新 於 2009-11-26 23:57 編輯 ]

TOP

原帖由 真革新 於 2009-11-26 23:53 發表
如果我係客
我理得你用乜機
我要既係 service、態度、跟唔跟足d野、價錢 etc....
你估小朋友鬥手機?d客屋企一個speaker都十萬蚊啦
比d心機做野仲好啦,買機合budget就上馬啦

咁叫樓主買部神舟+tee+牛仔褲去見客囉

TOP

原帖由 kelvinka 於 2009-11-27 12:40 AM 發表

咁叫樓主買部神舟+tee+牛仔褲去見客囉

白色底衫+媽煙囪好d

TOP

有冇C兄買左x118 呢, 係咪好似得sony shop同1010先有行機?

TOP