youwia 當前離線
中級會員
原帖由 jason930 於 2009-11-26 01:03 發表 我見果部唔係光面銀色,而係鋼琴面反光黑色
TOP
gaoyau 當前離線
初級會員
siki_misaki 當前離線
原帖由 youwia 於 2009-11-26 09:14 發表 我記得兩年前想買NOTEBOOK D SALES 就SALE我買SL400 其中一個賣點係鋼琴面 所以應該係SL400!? ----------- 另外 THINKPAD X200我覺得幾好. (目前使用中 如果粒U開1.6GHZ ONLY既 其實都頂到幾耐.. ...
原帖由 gaoyau 於 2009-11-26 13:53 發表 個客都唔會陪你14HRS,我覺得部機係形象一部分,所以最緊要外型討好先,令人覺得你PRO D先啦~~~
鬼太郎623 當前離線
西星哥 當前離線
真革新 當前離線
kelvinka 當前離線
進階會員
原帖由 真革新 於 2009-11-26 23:53 發表 如果我係客 我理得你用乜機 我要既係 service、態度、跟唔跟足d野、價錢 etc.... 你估小朋友鬥手機?d客屋企一個speaker都十萬蚊啦 比d心機做野仲好啦,買機合budget就上馬啦
jason930 當前離線
情迷SuperCCD
特級會員
原帖由 kelvinka 於 2009-11-27 12:40 AM 發表 咁叫樓主買部神舟+tee+牛仔褲去見客囉
lwcpaul 當前離線