原帖由 jason930 於 2009-11-25 01:21 發表

無錯,有日搭地鐵見到有人拎住部疑似SL 既thinkpad,極樣衰,個A 殼竟然係反光面既:funk:
完全不能接受

現在開售的Thinkpad,包括SL,全部都是啞黑.

你所見的:
1. N年前的Z
2. 根本不是Thinkpad

TOP

原帖由 Ezra 於 2009-11-25 08:58 發表

現在開售的Thinkpad,包括SL,全部都是啞黑.

你所見的:
1. N年前的Z
2. 根本不是Thinkpad

sl410係鋼琴面...

TOP

原帖由 Ezra 於 2009-11-25 08:58 AM 發表

現在開售的Thinkpad,包括SL,全部都是啞黑.

你所見的:
1. N年前的Z
2. 根本不是Thinkpad

:funk: 原來係z 黎架? a 殼thinkpad 有個i 字有燈

TOP

回覆 33# 的帖子

有可能係SL400/SL500(現在賣SL410/SL510).
印像中Thinkpad SL400和Z都有紅燈. 樓上有人話SL是光面,但我行腦場或電器舖時所見的SL都是啞面. 可能我真的無為意有光面存在. 但Z系列真的有光面銀色,而且Z一定是闊身.

TOP

原帖由 大D哥 於 2009-11-24 11:38 發表
BUDGET 10000蚊左右, 唔想買NETBOOK, 因為MON細又慢. THX


我就鍾意部sony vaio x118啦!
http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/vaio/x118/index.jsp

TOP

原帖由 馬列斯 於 2009-11-25 14:23 發表


我就鍾意部sony vaio x118啦!
http://www.sonystyle.com.hk/ss/product/vaio/x118/index.jsp

話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....

TOP

原帖由 西星哥 於 2009-11-25 00:45 發表


完全認同.....
渣車都好d...坐地鐵果d 真係想死....

呢期SONY VAIO X118 果d 就good fit...不過個價就高dd...


見1010 join next-g 有3k 回贈呀
http://1010.hkcsl.com/jsp/whats_ ... io.jsp?language=tch

TOP

原帖由 siki_misaki 於 2009-11-25 14:37 發表

話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....


佢呢部寫係notebook bor.仲780g 重,最高可以用14hrs

TOP

個人獨喜愛X61!

最後買番部學生時代的回憶!


[ 本帖最後由 big_nature 於 2009-11-25 15:16 編輯 ]

TOP

原帖由 siki_misaki 於 2009-11-25 14:37 發表

話就話文書處理 但有時連上網都要等就好煩 NETBOOK NO WAY....

你用過netbook未

TOP