提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

非常好

早 d 用小黑,認識乜係真正好野,將來細 d 機率中水果文青毒

不過 thinkpad 有渣 mon, ...
Miipp 發表於 2023-7-9 10:16

如果京都嗰啲
自己換mon囉

係條edp cable 唔知幾多針啫
自己買嗰啲72 個亮度唔知點解
會比原廠出嗰啲更加好 50%己足夠
就算原廠都要70%以上先叫做相同

大家都係boe屏

TOP

回復 samsamhk

三舊水買個 thinkpad keyboard咪得

via HKEPC Reader for Android
funlog 發表於 2023-7-9 17:24


你有無係 starbug 見人用部 MBA/zenbook 駁一隻三舊水thinkpad keyboard 來用?

有無係新幹線見人用部 MBA/zenbook 駁一隻三舊水thinkpad keyboard 來用?

TOP

本帖最後由 TH30 於 2023-7-9 23:02 編輯
KB打字真係一流,揾唔到同等質素,生產力必須
samsamhk 發表於 2023-7-9 02:13 PM


永遠懷念x220及之前的七行鍵盤
  
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

永遠懷念x220及之前的七行鍵盤
TH30 發表於 2023-7-9 23:00

出番呢隻即買

TOP

出番呢隻即買
ht1507 發表於 2023-7-10 09:58 AM


leno明知黑粉鍾意都唔出
等下30週年啦

TOP

永遠懷念x220及之前的七行鍵盤
TH30 發表於 2023-7-9 23:00



  用過x200的確抵讚

TOP

本帖最後由 Miipp 於 2023-7-10 17:08 編輯
leno明知黑粉鍾意都唔出
等下30週年啦
TH30 發表於 2023-7-10 11:00


唔係, 攔路虎會聽用家意見的, 就好似 T440 個一體化 touchpad 就被取蹄左改返傳統款.

我由 x200s 開始用小黑前後 4 部, 唔太識欣賞 7 行的優點, 反而而家 6 行 layout 擺 delete 係右上角非常就手

另一個取蹄 7 行的原因係 C 面頂部要擺轉軸等零件(有時會放埋前置 speaker), 等個 mon 可以做全面屏

TOP

leno明知黑粉鍾意都唔出
等下30週年啦
TH30 發表於 2023-7-10 11:00


本身都想買ThinkPad 25,最後買咗P51

TOP

非常好

早 d 用小黑,認識乜係真正好野,將來細 d 機率中水果文青毒

不過 thinkpad 有渣 mon, ...
Miipp 發表於 2023-7-9 10:16



    think book 有冇?

TOP