本帖最後由 Miipp 於 2023-7-10 17:08 編輯
leno明知黑粉鍾意都唔出
等下30週年啦
TH30 發表於 2023-7-10 11:00 
唔係, 攔路虎會聽用家意見的, 就好似 T440 個一體化 touchpad 就被取蹄左改返傳統款.
我由 x200s 開始用小黑前後 4 部, 唔太識欣賞 7 行的優點, 反而而家 6 行 layout 擺 delete 係右上角非常就手
另一個取蹄 7 行的原因係 C 面頂部要擺轉軸等零件(有時會放埋前置 speaker), 等個 mon 可以做全面屏 |