L15 渣渣 mon gg 左

未收貨或者可以拒收退款
Miipp 發表於 2022-2-9 06:05


ching好似比較熟mon
想問下HP隻m22f點
見22吋左右佢平得嚟有99% sRGB

TOP

ching好似比較熟mon
想問下HP隻m22f點
見22吋左右佢平得嚟有99% sRGB
kcthomlau 發表於 2022-2-9 20:03


desktop 就買 >90% P3 的

TOP

amazon 係準備出貨前先扣數, 唔係遲扣數

Amazon 都係出晒名遲扣數

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2022-2-8 17:57

TOP

desktop 就買 >90% P3 的
Miipp 發表於 2022-2-9 12:54


21-22吋,平野有好選擇嗎?
m22f大約750人仔

TOP

21-22吋,平野有好選擇嗎?
m22f大約750人仔
kcthomlau 發表於 2022-2-9 21:45


750人仔買唔到佢要既90% DCI-P3 (>100% sRGB)
平野佢睇唔入眼

幾百貨貨仔22吋mon其實隻隻都差唔多, 都係9x% sRGB, 冇乜所謂

TOP

750人仔買唔到佢要既90% DCI-P3 (>100% sRGB)
平野佢睇唔入眼

幾百貨貨仔22吋mon其實隻隻都差唔多,  ...
KinChungE 發表於 2022-2-9 14:19


其實我比較過都係用返laptop個mon+一個TB既便携mon做dual mon
張枱慳到D位可以放手掙好舒服
便携mon輕到可以用3M貼痴上牆
用AIDA睇ID係MTK1920
google見到話MACBOOK PRO 11都用佢
https://linux-hardware.org/?id=e ... p;hwid=fc3585ce5cf5
真定假?
windows顯示佢support 10bit色
只係賣3XX人仔
仲有喇叭

TOP

中正剛出12700H+3060機評測
https://www.youtube.com/watch?v= ... 3%E8%AF%84%E6%B5%8B

dual mon邊睇post邊睇中正

TOP

其實我比較過都係用返laptop個mon+一個TB既便携mon做dual mon
張枱慳到D位可以放手掙好舒服
便携mon輕到 ...
kcthomlau 發表於 2022-2-9 23:08


1. Apple從來冇出過1920x1080既notebook
2. link入面只係指有人用Macbook Pro再駁呢款外置mon, 唔係指Macbook內置呢個mon (Macbook 11,2 = Macbook Pro 15" Mid 2014)
3. 10-bit只代表佢controller board支援10-bit輸入, 同panel原生幾多bit無關

TOP

1. Apple從來冇出過1920x1080既notebook
2. link入面只係指有人用Macbook Pro再駁呢款外置mon, 唔係指Mac ...
KinChungE 發表於 2022-2-9 15:10



    I see.  Thanks ching解答

TOP

樓主真好彩買到機,我2 月5 上Lenovo education store想買架laptop,
揀好機,比錢了,問銀行拎埋個code,點知一入code,個網就hang,跳返出login ,
最後CC無過數,亦無落order,後來揾埋CS搞,佢整埋張quotation 比我都搞唔掂,
都係一過數就死,用其他CC都唔得!
我又趕住用,最後落左Broadway 買算數

TOP