kcthomlau 當前在線
特級會員
L15 渣渣 mon gg 左 未收貨或者可以拒收退款 Miipp 發表於 2022-2-9 06:05
TOP
Miipp 當前離線
ching好似比較熟mon 想問下HP隻m22f點 見22吋左右佢平得嚟有99% sRGB kcthomlau 發表於 2022-2-9 20:03
java2 當前離線
進階會員
Amazon 都係出晒名遲扣數 via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) kofz 發表於 2022-2-8 17:57
desktop 就買 >90% P3 的 Miipp 發表於 2022-2-9 12:54
KinChungE 當前離線
長老會員
21-22吋,平野有好選擇嗎? m22f大約750人仔 kcthomlau 發表於 2022-2-9 21:45
750人仔買唔到佢要既90% DCI-P3 (>100% sRGB) 平野佢睇唔入眼 幾百貨貨仔22吋mon其實隻隻都差唔多, ... KinChungE 發表於 2022-2-9 14:19
其實我比較過都係用返laptop個mon+一個TB既便携mon做dual mon 張枱慳到D位可以放手掙好舒服 便携mon輕到 ... kcthomlau 發表於 2022-2-9 23:08
1. Apple從來冇出過1920x1080既notebook 2. link入面只係指有人用Macbook Pro再駁呢款外置mon, 唔係指Mac ... KinChungE 發表於 2022-2-9 15:10
tamama120 當前離線
中級會員