用到第2個星期, 今朝一開機, 下!!!!!
"The PC/device need to be repaired."
點攪? GOOGLE極都唔得, 做過乜黎??
諗諗下, 原來我早幾日剷平左原本隻硬碟D partitions, 騰出空間放檔案
原來佢個bootmanager仲放響果到........
有隻舊舊地既WIN10 iso, 裝完好後悔, 下載完大堆drivers, 好多驅動程式都話安裝唔到.....包括顯卡, Wireless LAN...... 最重要係, 啟用唔到Windows
最後一擊, 重新download Windows 10 ISO build 1809 (Oct, 2018)
裝完, 咦!! 啟用左? 未安裝LAN驅動程式喎 (有插LAN cable)
再入裝置管理員, 乜野驅動程式都唔洗裝, 一個感歎號都冇. 正呀! |