我用 z56 時都有買過 usb3.0 express card, 意見係勁唔好用.

主要問題係插拔條 usb 線時好易 release 埋張 ...
Miipp 發表於 2016-4-14 16:58



    同樣感覺, 太易連埋張卡拔出, 下下都好小心拔usb....變左少用左....
# 國貨...waimo kc003

TOP