本帖最後由 yanchi9014 於 2011-4-1 20:01 編輯

B2 定B3 機!?
可唔可以check 下HDD & dvd drive 用咩port?

TOP

Ctrl 在左下很好
Esc 在 F1 左邊很好

正所謂回頭是岸. 思墊也最好不要再走不歸路

TOP

谢谢你的分享

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

SB 用 6370
會不會雙層魚柳包

TOP

師兄我買個部Keyboard點解係英文黎既,我買既係G470AH,係咪唔同D?
同埋我點樣試都試唔到Turbo Boost,用CPUZ睇住都沒咩變化

TOP

Very good sharing!

TOP

師兄我買個部Keyboard點解係英文黎既,我買既係G470AH,係咪唔同D?
同埋我點樣試都試唔到Turbo Boost,用CPUZ ...
parakk 發表於 2011-4-2 08:29


你是不是買i3的機器???
i3是沒有TURBO BOOST的

TOP

我買的是i5剛發覺原來係我個cpuz太舊,而家update返就睇到分別了
但keyboard個度我沒中文字碼,同埋左下角貼紙都係英文,同師兄部機唔同
我係上星期六買,會唔會係水貨- _ -

TOP

我買的是i5剛發覺原來係我個cpuz太舊,而家update返就睇到分別了
但keyboard個度我沒中文字碼,同埋左下角 ...
parakk 發表於 2011-4-2 11:18


我這台是台灣的機器...
跟香港的會不一樣啊......

TOP