yanchi9014 當前離線
中級會員
TOP
Miipp 當前在線
特級會員
fala 當前離線
初級會員
y2kming 當前離線
Banned
usei 當前離線
parakk 當前離線
james97 當前離線
pertonas 當前離線
師兄我買個部Keyboard點解係英文黎既,我買既係G470AH,係咪唔同D? 同埋我點樣試都試唔到Turbo Boost,用CPUZ ... parakk 發表於 2011-4-2 08:29
我買的是i5剛發覺原來係我個cpuz太舊,而家update返就睇到分別了 但keyboard個度我沒中文字碼,同埋左下角 ... parakk 發表於 2011-4-2 11:18