killer_queen 當前離線
進階會員
TOP
ellis 當前離線
Miipp 當前在線
特級會員
hp9708 當前離線
much humor
vinsai 當前離線
回復 killer_queen 用學校電腦 做功課 只少FACEBOOK 同機都打少D ellis 發表於 2010-6-22 10:10
CHK 當前離線
ibmibm 當前離線
中級會員
唔打機買部5000都夠曬... 計讀3年大學,一年換一部5000,年年都有新機用,性能又一代勁過一代, 好過三年 ... ibmibm 發表於 2010-6-22 19:04
hussien 當前離線
初級會員