回復 7# ellis


    點解呢 ?

TOP

回復 11# killer_queen


    用學校電腦 做功課 只少FACEBOOK 同機都打少D

TOP

加些少錢, get a Sony Z12x
使咩等 ownership

TOP

做你個仔太幸福了 , LOL
既然經濟許可, 就買SONY Z SERIES 或者 LONOVO THINKPAD X201 TABLET

TOP

回復  killer_queen


    用學校電腦 做功課 只少FACEBOOK 同機都打少D
ellis 發表於 2010-6-22 10:10

洗唔洗咁呀?
不少人日日打機都上dean's list 啦
入到大學仲好似AL咁讀書咩

TOP

買I7啦
不過如果唔打機就10000蚊以下已經完全夠用

TOP

唔打機買部5000都夠曬...

計讀3年大學,一年換一部5000,年年都有新機用,性能又一代勁過一代,

好過三年後部萬5又老又無保養又用到舊曬

TOP

唔打機買部5000都夠曬...

計讀3年大學,一年換一部5000,年年都有新機用,性能又一代勁過一代,

好過三年 ...
ibmibm 發表於 2010-6-22 19:04


我則相反, 寧願用一部 15k 的機三年都唔想年年換部 5k 的機

TOP

等多两三個月1..搵人幫忙買大學機了...

TOP

會平好多ga...

TOP