KKKK 當前離線
進階會員
原帖由 lctang 於 2009-8-27 14:21 發表 識得有個玩 HP TX-2 ( AMD ) MT 7k多d就有部
TOP
lctang 當前離線
@ 吹水部屋
Banned
dbjh0 當前離線
初級會員
原帖由 KKKK 於 2009-8-27 14:23 發表 上年 PolyU 出的一部 Tablet... 唔記得咩形號喇﹗
winsonfhm 當前離線
gtastegirl 當前離線
中級會員
原帖由 kelvinwong0429 於 2009-8-27 08:44 發表 呢到有沒人玩tablet架!
Tong Chi Yin 當前離線
努力工作
EPC義工團
原帖由 popolo19 於 2009-8-27 10:54 發表 我都諗緊買邊部﹐而家心目中有 LENOVO X200T 同埋 FUJITSU T2020﹐ 諗住買今年既大學NOTEBOOK﹐ 兩部都差唔多價﹐ 大約$11000﹐ 有用過呢兩部機既朋友﹐可以介紹下麻﹖ 我兩星期耐要決定買邊部﹐ 麻煩晒!
綠袖子 當前離線
kelvinwong0429 當前離線
原帖由 Tong Chi Yin 於 2009-8-27 19:42 發表 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D2&page=3我用緊T2020
kalunkwok 當前離線
[IMG]http://i256.photobucket.c