謝謝大家 這是95%完成品
再買了兩把12CM 薄扇, 看看之後有沒有需要安裝  
最後用了約HKD16800左右 組裝 ...
~光~ 發表於 2025-6-3 10:14


係245mm顯示卡美中不足

TOP

係245mm顯示卡美中不足
ddb493 發表於 2025-6-4 08:51


唔夠長?
我MON後貼牆個位 深度得19CM ,32吋個MON唔可以太前

揀左幾個機箱
個位最FIT 係 Ncore 100 AIR, ,但CPU 要改9600X, 賣風扇果D話只可以裝下壓式搞唔掂9700X
不過 Ncore 100 AIR,FD MOOD,HYTE Revolt 3, 後面D插頭都廢左

,加埋風扇依個機箱仲貴過前面3個
4個機箱依個排最後, 但真係位置所限, 無奈!

TOP

本帖最後由 ~光~ 於 2025-6-4 11:09 編輯

用左一日, 開兩隻GAME , 開住十幾個CHROME + 串流報價
部機CPU都係50-60度 顯卡低過U 10度,
原來就咁一把風扇吹上去都OK
無想像中話會好熱的狀況

之前用 zephyrus g15 2022, 用住底座都70-80度 低座開細D都熱到熜機, 都唔知係咪熱壞左, 個MON都有印

TOP

本帖最後由 ~光~ 於 2025-6-6 01:52 編輯

換左 12CM 薄扇係底真係嘈左幾多下, 不過個溫度再低左幾度
原來咁細個機箱都無過熱問題

原來15MM 12CM 1隻嘈過2隻25MM 8CM

TOP


機箱內裝了3個機箱風扇行PWM做抽風, 分別是NF-A4 x 10 1個, NF-A6 x 15 兩個, 底部放了致冷片散熱板, 散熱板的溫度約7度, 所以底部抽風, 是相當冷的空氣, 從機箱底部抽入機箱內, 相當是將冷氣送進機內, 現在終可關上側板正常使用, 即使畫3D工業繪圖 / 玩3A game, 也可自動設定溫度, 現時boost 起 CPU, GPU, 大約72-75度
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

機箱內裝了3個機箱風扇行PWM做抽風, 分別是NF-A4 x 10 1個, NF-A6 x 15 兩個, 底部放了致冷片散熱板, 散熱 ...
joecn 發表於 2025-6-8 22:54


厲害 平時使用玩遊戲 ,GPU 在50度左右
CPU 就70幾度

TOP

終於完成部機
插4把風扇 D線多到塞爆左後面 要用長螺絲強行先收得埋尾板...

原來插內顯*1+ 5070*3 CPU會熱10度
最後買多個轉插DISPLAY卡 4出

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

謝謝大家 這是95%完成品
再買了兩把12CM 薄扇, 看看之後有沒有需要安裝  
最後用了約HKD16800左右 組裝 ...
~光~ 發表於 2025-6-3 10:14



    火牛黑, 線又黑, CPU個散熱風扇有一邊又扣唔穩

TOP

火牛黑, 線又黑, CPU個散熱風扇有一邊又扣唔穩
jk1399 發表於 2025-6-11 21:10


扣到貼哂喇

TOP